ik heb een Acer Aspire 7540G Ik vind hem erg fijn, de mensen in de winkel vonden het niet echt een laptop voor mij maar meer voor mensen die er echt mee werken (ik ben 15). Maar ik vind hem juist erg fijn, hij is ook erg goed, blijft haast nooit hangen. Heeft 4GB werkgeheugen en 640 harde schijf. En een 17,3 inch scherm, vrij groot dus maar wel heel mooi beeld
Ik heb een compaq Presario V6000. Na nog geen jaar was de accu kapot, dus kan alleen nog maar met snoertje computeren.. hij is ook erg langzaam en er staat eigenlijk niks op. Loopt veel vast en dan doet ie gewoon niks meer. Ook als hij op screensaver gaat, krijg je hem er niet meer vanaf.. blijft ie op screensaver staan zegmaar en dan moet ik hem eerst uitzetten door het uit/aan knopje ingedrukt te houden en dan weer opnieuw opstarten. Is niet aan te raden dus.
Eerst een Toshiba Sattelite, die gaf er na 2 jaar de brui aan. Nu een Sony Vaio F serie, ben er hardstikke tevreden over net zoals iedereen die ik ken met een Vaio. Zus heeft een Acer Ferrari, ook al hoor ik veel slechte verhalen over Acer, die van haar gaat ondertussen al meer dan 5 jaar mee!
Een 13" MacBook. Ze zijn inderdaad wel duurder maar je doet er ook stukken langer mee dan een andere laptop zonder er problemen mee te hebben. Ik heb de mijne nu 2 jaar en nog geen enkel probleem mee gehad. Heeft zelfs nog nooit geblokkeerd oid.
Hawai
Geplaatst: 23-03-10 11:25
Ik heb de Dell Inspiron in het paars en ben er super blij en tevreden mee
Macbook, heerlijk ding, zou niet meer zonder kunnen. Heb hem nu ruim 1,5 jaar en nog geen enkel probleem mee gehad, echt super! De prijs is ie zeker weten waar.
Zitosh
Geplaatst: 24-03-10 22:26
MacBook
_Pasja_
Geplaatst: 24-03-10 22:28
Een HP, vreselijk ding, echt niet aan te raden. Hiervoor een Toshiba, die vond ik wel super