[Centraal]Voor alle vragen en problemen over Hyves

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:53

Hoi!

ik kwam er laatst achter dat ik zonder te kunnen inloggen bij iedereeen foto's op hyves kan zetten :j is dat normaal???

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:21

Hebben jullie ook dat je geen e-mailnotificaties meer krijgt als er een krabbel/vriendenuitnodiging/o.i.d. geplaatst is?
En ja, ik heb al gekeken bij het kopje emailnotificaties en het staat gewoon aangevinkt :j

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 19:39

Negeert de grote letters O:) ...

Ik heb laatst op Hyves (en ook andere sites) mijn wachtwoord aangepast. Op de andere sites gaat alles goed, behalve op Hyves.
Ik kan dus niet meer inloggen, goed zal wel aan mij liggen, dus wachtwoord opgevraagd (inmiddels al een stuk of drie keer), staat er, gebruikers van Hotmail moeten soms enkele uren wachten. Ok, kan ik mee leven. Maar nu komt het, ook al wacht ik twee weken, ik krijg geen mail (ook niet bij nieuwe krabbels etc etc) zelfs niet bij ongewenst...

Wie weet een oplossing (anders ga ik het Hyves beheer maar eens lastig vallen)..??

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:21

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:42

Kan iemand mij hier helpen?
Ik kan niet meer inloggen op hyves, ik kan de pagina wel openen (in internet explorer, in chrome niet) maar krijg als ik wil inloggen dit bericht: "De webpagina op https://secure.hyves.org/?module=authen ... XIPKWOK0O4 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres."

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: [Centraal]Voor alle vragen en problemen over Hyves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 20:08

Hoi!! ik vroeg me af hoe ik een filmpje dat ik niet meer op de pc heb van hyves af kan halen en weer op mijn pc kan opslaan? :)

liefs

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 19:47

Zijn er meer mensen die plotseling niet meer in hun hyves account kunnen komen.
En ook niet meer te vinden zijn op hyves?
Niet meer te vinden op gebruikersnaam, maar ook niet als je zoekt op echte naam.
Hyves kent mijn gebruikersnaam en emailadres niet meer.
Tevens kan ik enkele personen uit mijn vriendenlijst ook niet meer vinden op hyes.
Ik heb hyves een mail gestuurd en het probleem uitgelegd, ben benieuwd hoe lang het duurt voor zij met een oplossing komen.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:56

Hyves biedt geen oplossing.
Zij kunnen ons niet vinden, niet op gebruikersnaam, niet op echte naam.
uiteindelijke nogal "lamme" reactie van hun:
Citaat:
Ik kan helaas niet voor je bekijken of je profiel verwijderd is en door wie. Maar als ik je nu niet kan vinden, en jij jezelf ook niet dan is je profiel hoogst waarschijnlijk verwijderd. We kunnen dit helaas ook niet voor je terug halen.
Excuses voor het ongemak.

Ik kan zelfs niet inloggen via de notificatiemails van hyves.

Tot nu toe gaat betreffende mod daar een beetje aan voorbij.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:13

Laatste antwoord van hun kant:
Citaat:
Ik vind het oprecht heel vervelend voor je maar helaas kunnen we hier niet veel meer aan doen. Waarschijnlijk is er iemand achter je inloggegevens gekomen die jouw emailadres gewijzigd heeft en zo ook de bevestigingsmail van hyves heeft ontvangen en op deze manier je profiel heeft verwijderd.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 22:41

Ik krijg nu een melding dat ik niet Okay zou zijn, heel apart.

Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.

xxmariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:48

hallo!!

Ik heb ook hyves en heb een vraagje...
Weet iemand hoe ik mijn foto's onzichtbaar kan maken voor anderen??
Alvast bedankt!!! ;)

Groetjes
Mariska!! :D

Everytime

Re: [Centraal]Voor alle vragen en problemen over Hyves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 15:34

Wijzigen en sorteren. Dan heb je standaard albums. Die kan je niet aanpassen.
En je hebt mijn albums, die kan je wél aanpassen. Je gaat me de muis erop staan dan zie je zo'n 'blaadje met potloodje' erop klikken. Krijg je titel, wie mag het zien en wie mag het bestellen/downloaden en dan veranderen en op opslaan klikken. :)

xxmariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:13

Everytime schreef:
En je hebt mijn albums, die kan je wél aanpassen. Je gaat me de muis erop staan dan zie je zo'n 'blaadje met potloodje' erop klikken. Krijg je titel, wie mag het zien en wie mag het bestellen/downloaden en dan veranderen en op opslaan klikken. :)

uhh!!
dat komt er bij mij helemaal niet te staan!!
bij mijn komt er: titel, tags en beschrijving...

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:38

tienus63 schreef:
Laatste antwoord van hun kant:
Citaat:
Ik vind het oprecht heel vervelend voor je maar helaas kunnen we hier niet veel meer aan doen. Waarschijnlijk is er iemand achter je inloggegevens gekomen die jouw emailadres gewijzigd heeft en zo ook de bevestigingsmail van hyves heeft ontvangen en op deze manier je profiel heeft verwijderd.

Wat raar. Ik had het opeens met de hyves van ons bedrijf. Die was niet te vinden op naam.
Maar toen kreeg ik een mailtje terug, dat ze bekend waren met dit probleem en hard bezig waren met een oplossing.
Paar dagen later kon ik m gewoon weer vinden.
Beetje jammer dat ze zo'n flauwe reactie geven. Je zou toch zegen dat je profiel toch ergens te vinden zou moeten zijn...

xxmariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:05

Everytime schreef:

ohh haha!!
het is me al gelukt!!
super bedankt!!! :D :D :D ;) :(:)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 23:02

Moderatoropmerking:
Vanaf heden is het toegestaan om eigen topics rondom Hyves op HTT te openen

Dit centraaltopic zal ''ontbonden'' worden zodat het niet meer verplicht is dit centraaltopic te gebruiken voor problemen rondom Hyves. Vanaf nu mogen er dus weer eigen topics geopend worden rondom dit onderwerp.

Dit topic blijft voorlopig open om iedereen te laten wennen aan de omschakeling, en zal dan vanzelf naar beneden zakken. :)