ik kwam er laatst achter dat ik zonder te kunnen inloggen bij iedereeen foto's op hyves kan zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik kan helaas niet voor je bekijken of je profiel verwijderd is en door wie. Maar als ik je nu niet kan vinden, en jij jezelf ook niet dan is je profiel hoogst waarschijnlijk verwijderd. We kunnen dit helaas ook niet voor je terug halen.
Excuses voor het ongemak.
Citaat:Ik vind het oprecht heel vervelend voor je maar helaas kunnen we hier niet veel meer aan doen. Waarschijnlijk is er iemand achter je inloggegevens gekomen die jouw emailadres gewijzigd heeft en zo ook de bevestigingsmail van hyves heeft ontvangen en op deze manier je profiel heeft verwijderd.
Everytime schreef:Wijzigen en sorteren. Dan heb je standaard albums. Die kan je niet aanpassen.
En je hebt mijn albums, die kan je wél aanpassen. Je gaat me de muis erop staan dan zie je zo'n 'blaadje met potloodje' erop klikken. Krijg je titel, wie mag het zien en wie mag het bestellen/downloaden en dan veranderen en op opslaan klikken.
tienus63 schreef:Laatste antwoord van hun kant:Citaat:Ik vind het oprecht heel vervelend voor je maar helaas kunnen we hier niet veel meer aan doen. Waarschijnlijk is er iemand achter je inloggegevens gekomen die jouw emailadres gewijzigd heeft en zo ook de bevestigingsmail van hyves heeft ontvangen en op deze manier je profiel heeft verwijderd.
Everytime schreef:Wijzigen en sorteren. Dan heb je standaard albums. Die kan je niet aanpassen.
En je hebt mijn albums, die kan je wél aanpassen. Je gaat me de muis erop staan dan zie je zo'n 'blaadje met potloodje' erop klikken. Krijg je titel, wie mag het zien en wie mag het bestellen/downloaden en dan veranderen en op opslaan klikken.