In de omgeving van de verwarming geeft deze 19 graden aan... maar verplaats ik hem naar de andere kant van de kamer, dan is het ineens een graad of 3/4 kouder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar wellicht kan ik enkel in de woon- en slaapkamer een kleedje neer leggen. En er dan op letten dat ik niet met mijn schoenen binnenshuis rondloop. De vloer kan hier namelijk best koud zijn. Loop hier ook absoluut niet op blote voeten rond, maar houd lekker mijn schoentjes aan
De radiatoren staat hier overigens op een thermostaat aangesloten, zodat ze niet eindeloos door kunnen stoken.
Zou er niet aan moeten denken om die ook nog eens binnen te hebben
De vloer is al zo vies!! Als we toch voor gordijnen gaan kijken zal ik ook eens kijken voor een kleedje voor over de vloer
AndreaB schreef:De radiatoren staat hier overigens op een thermostaat aangesloten, zodat ze niet eindeloos door kunnen stoken.
Het probleem is echter niet dat de verwarming vroegtijdig uitschakeld, omdat de thermostaat dat aangeeft. Het probleem is dat de temperatuur niet eens in de buurt komt van die op de thermostaat staan aangegeven
De thermostaat staat volgens mijn huisbaas ingesteld op 23 graden. De radiatoren zijn ook goed warm. Het is enkel dat het niet warm genoeg wordt.
Als mijn thermometertje 20 graden aangeeft zit ik nog steeds met 2 dikke truien en een slaapzak op de bank te bibberen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat niet de gehele zolder gelijkmatig warm is. Bij de verwarming 20 en 3 meter verderop zo'n 4 graden minder.