Maar das meer voor de gamers

En ja, voor een grote laptop zou je een tas moeten aanschaffen. Maarja.
Standaart grote is 15,4 inch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willy_UrsB schreef:En hp
Maar das meer voor de gamers
En ja, voor een grote laptop zou je een tas moeten aanschaffen. Maarja.
Standaart grote is 15,4 inch.
tantjeuh schreef:Willy_UrsB schreef:Voor de dingen die ze ermee wil doen zal ik geen apple gaan kopen.
Erg duur vind ik het allemaal.
Inderdaad, voor hetgeen TS een laptop nodig heeft is écht geen apple nodig. Gewoon een simpele laptop, zonder al te veel prul. TS heeft helemaal geen supersnelle processor nodig, niet superveel geheugen nodig,...
Ik heb mijn laptop ook enkel nodig voor tekstverwerking & internet, heb dan ook een simpel ding gekocht, voor 400€ (Dell), voldoet prima. Zorg er gewoon voor dat je een deftig merk koop (zwaar afgeraden door mijn zus, de informaticus: packard bell & acer). Aangeraden (volgens haar, en volgens krantenartikel over betrouwbaarheid laptops):
- Asus
- Toshiba
- Sony
- Apple
- Dell
Willy_UrsB schreef:Ik heb windows 7 er ook al op, tevreden
Ze verkopen nu ook al laptops met windows 7
Op zich valt het met grotere laptops wel mee, ik heb een 17,3 inch, van ong 3.5 kilo, mijn vorige laptop (15,4 inch) was ong een kilo lichter, maar ik neem deze liever mee
liedje89 schreef:Verschilt misschien per persoon en misschien nog belangrijker per reismethode. Ik vond mijn 15.4" altijd een ramp om mee te nemen maarja ik ging wel altijd met de (overvolle) trein, als hij een keer in de auto mee mocht vond ik het dan weer geen enkel probleem. Ik vind 3.5 kilo ook best veel om mee te slepen, ook in een goede rugzak.
Willy_UrsB schreef:liedje89 schreef:Verschilt misschien per persoon en misschien nog belangrijker per reismethode. Ik vond mijn 15.4" altijd een ramp om mee te nemen maarja ik ging wel altijd met de (overvolle) trein, als hij een keer in de auto mee mocht vond ik het dan weer geen enkel probleem. Ik vind 3.5 kilo ook best veel om mee te slepen, ook in een goede rugzak.
Ik merk er niet veel van dat hij er in zit.
Maar dat is meestal ook het enigste wat er in mijn tas zit