Breghje schreef:Ik haaaat kalkaanslag!!
Welkom bij de club !!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raja schreef:Ik heb een groot glazen scherm als douche wand.
Ik gebruik altijd cillit bang!
Goed in laten werken (min of 5) en dan goed boenen met een doek!
daarna afspoelen en je deur droog maken!
Breghje schreef:Raja schreef:Ik heb een groot glazen scherm als douche wand.
Ik gebruik altijd cillit bang!
Goed in laten werken (min of 5) en dan goed boenen met een doek!
daarna afspoelen en je deur droog maken!
Jouwe is nieuw.... die kan je idd nog heel netjes en fanatiek bijhouden, die van mij is 6 jaar bekalkt.....
benangelique schreef:HG blauw; super en geen krassen of boenen nodig.
wel goed ventileren, anders lig je in zwijm...
Breghje schreef:benangelique schreef:HG blauw; super en geen krassen of boenen nodig.
wel goed ventileren, anders lig je in zwijm...
Joh, al moet ik met een mondkapje voor en in marsmannetjespak aan de slag.... op een gegeven moment ben je het beu! De tegels kijk ik maar niet meer naar, die heb ik opgegeven. Maar de glazen deuren zijn de blikvangers in de douche...dus je mot wel.
Ik ga het meteen op mijn boodschappen lijstje zetten, boerenbond en dat soort winkels heeft dat wel in het assortiment dacht ik?
Rintah schreef:Breghje schreef:
Joh, al moet ik met een mondkapje voor en in marsmannetjespak aan de slag.... op een gegeven moment ben je het beu! De tegels kijk ik maar niet meer naar, die heb ik opgegeven. Maar de glazen deuren zijn de blikvangers in de douche...dus je mot wel.
Ik ga het meteen op mijn boodschappen lijstje zetten, boerenbond en dat soort winkels heeft dat wel in het assortiment dacht ik?
als het echt zo erg is, is het dan niet makkelijker om nieuwe deuren te kopen??
benangelique schreef:tss, wat is dat nou. nu schoonmaaktips vragen en volgende week pas uitproberen!
wij zijn nu een nieuwe badkamer aan het (laten) realiseren en wat komt daar in: 2 helderglazen douchedeuren
Gewoon bijhouden joh, dan is er niets aan de hand.