Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arno8 schreef:Ik heb zelf een Dell laptop, ben er heel erg tevreden mee. Had hem gekocht na een rondvraag waarin veel mensen Dell aanraadden. Ga ook goed na wat je erbij krijgt. Zo heeft de mijne een reserve harde schijf waar windows op staat.
Als alles in de soep loopt, kun je altijd nog met een paar keer klikken alles zo terugbrengen zoals het was toen hij net uit de fabriek kwam. Dat vind ik een heel fijn idee.
Citaat:Acer is prut. Gaat vaak snel kapot en de klantenservice is echt ruk.
Om het maar eens te zeggen zoals het is.
HP zou ik echt voor gaan. Duurder, maar niet te vergelijken met die zut van Acer.
hyppolyte schreef:Zo is het bij jou 1 keer geweest, ik heb zelf 2 acer laptops en die functioneren allebei helemaal prima, bij bedrijven is alles vaak of Acer, of Dell, of Compaq (die laatste steeds minder). Ik heb een aantal vrienden die systeembeheerder zijn en die hebben ook allemaal acer laptopjes thuis staan, dus slecht zijn ze zeer zeker niet. Ik weet niet wat er bij jou kapot ging, maar dat is echt niet de regel hoor.
senna21 schreef:prijs + verzekering: In 2 jaar heb je dan meer dan 1000 betaald voor dit apparaat.
Idd kan je dan een 2e apparaat 'krijgen'....![]()
Verzekeringen/onderhoudscontracten zijn al snel duurder dan het apparaat zelf.
Mijn advies: even goed rekenen en risico's afwegen voor je zoiets afsluit.
hyppolyte schreef:Veel problemen worden ook veroorzaakt door het gebruik, dat kan het ook zijn natuurlijk.