Zozo het word druk hier. 
Kunnen er bijna een HK topic van maken. 
SuperLiesje schreef:Die krijg ik ook

Zag dat er ook een witte pink ribbon versie is.. maar die vind ik echt niet mooi
Pink pink waar waar *Gaat zoeken I love pink. 
@Pistasche
Astu ik heb hem eergister besteld via internet en ik kon bij het bezorge betalen kon ik invullen maar er werd na dat ik alles had ingevult en verzonden niet gezegt wanneer het geleverd zou worden aangezien ik aan de deur moet betalen...
Wel zo handig als ik thuis zou zijn...
Kreeg ik een mail terug hij ligt klaar om verzonde te worden we wachten tot je het geld over maakt??????? 
Nahhh pardon heb een mail terug gestuurd maar nog niks terug... 
SuperLiesje schreef:Daar ga ik je hopelijk morgen of woensdag meer over vertellen.. argh ik wil mijn telefoon NU

Erg is dat he dat je dan moet wachte op iets wat je graag wil 
Ik heb het ook nog ongeveer 6 dagen geloof ik me vriend zijn abbo loopt dacht ik 5 okt af.
Chans schreef:Ik kan niet wachten tot hij afkomt, duurt ongeveer 5 dagen en ik zit nu al op hete kolen.
Ik kan je een hand geven voor mij nog 6 
Iris__Bennie schreef:Ik ben ook nog steeds aan het wachten, nu al een week, vandaag maar eens gebeld en het kon nog wel een week duren.. Omdat ik nummerbehoud heb en vodafone was sloom zeiden ze.. zucht.. ik wacht geduldig verder!
Ik heb hier precies het zelfde ik heb een abbo van Ben aangeschaft (Tel krijg ik van me vriend) maar denk al 3 weken geleden en gister hebben ze mijn nummer omgezet ik kan me oude simkaart niet meer gebruiken en me nieuwe van ben ook nog steeds niet dus ik ga zo eerst bellen want ik betaal deze maand wel al abbonement koste dus moet ik vandaag of morge 500 bel min er door heen jagen... 
Dus ga eens ff vragen hoe of wat...
Want ik kan ze niet mee nemen naar de volgende maand helaas maar goed 500 dat is zat.