Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Vicky_88 schreef:daar staat haar telefoonnummer op, het nummer wat iedereen van haar heeft
KambiusH schreef:Nee kijk: Ik koop een telefoon bij de KPN met een KPN simkaart, met een simlock.. Maar KPN is érg duur en ik wil er een kaartje van Telfort in..

Vicky_88 schreef:maar wel duurdersimlock is gewoon goedkoper

marrlinde schreef:Ik wil mijn simkaart houden om dat:
*iedereen dit nummer heeft
*ik nu een voordelig tariefplan heb, tenminste, voor mij voor dan
maarja.. ik kan anders ook t-mobile nemen, die is het zelfde maar een die tel die ik wil is er niet van tmobile..
. Heb je een abbo? Ik weet niet hoe lang dat nog duurt? Misschien daarop wachten en de foon bij je nieuwe abbo nemen?
) 
)Mayflower_ schreef:Een Samsung star kan je nog niet laten unlocken voor een 10tje. Hier in de buurt (en op internet) betaal je 25 euro voor het unlocken. Ook zou ik geen HI simlock telefoon kopen als je bijv. een HI sim only abo hebt, want daar past hij niet in (spreek uit ervaring)
Gewoon een simlockvrij toestel kopen en dan heb je ook geen problemen.
Vicky_88 schreef:Mayflower_ schreef:Een Samsung star kan je nog niet laten unlocken voor een 10tje. Hier in de buurt (en op internet) betaal je 25 euro voor het unlocken. Ook zou ik geen HI simlock telefoon kopen als je bijv. een HI sim only abo hebt, want daar past hij niet in (spreek uit ervaring)
Gewoon een simlockvrij toestel kopen en dan heb je ook geen problemen.
dan heb jij echt vette pech gehad want normaal past dat ALTIJD.
heb zo vaak een Hi of KPN Prepaid pakket verkocht met een simonly postpaid. paste altijd