Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AngelofLove schreef:ik zou zeker niet voor een 15 inch scherm gaan icm photoshop! Dan kan je beter gaan kijken voor minimaal een 17 inch...
frankiej schreef:manex schreef:Ik lees ook even mee, want ik ben ook zoekende. Zijn er nog goeie laptops te krijgen waar XP op staat? Ik ben namelijk niet echt goed te spreken over Vista.
xp kun je er zelf op zetten maar het probleem zijn de diverse benodigde drivers. veel fabrikanten maken geen xp drivers meer voor hun nieuwe spul. je kunt bij een goede computerzaak informeren naar wie dat nog wel doet.
gabyfedde schreef:AngelofLove schreef:ik zou zeker niet voor een 15 inch scherm gaan icm photoshop! Dan kan je beter gaan kijken voor minimaal een 17 inch...
Ik heb een groot LCD scherm op mijn bureau, dus heb geen groter scherm nodig. Wil zo weinig mogelijk gewicht. Mijn camera's wegen al veel, dus moet al genoeg sjouwen.
AngelofLove schreef:Tja, waarom zou je dan willen photoshoppen op je laptop? Ik heb juist een mininotebook aangeschaft omdat mijn fotocamerazooi al genoeg weegt. Photoshoppen doe ik wel gewoon op de desktop, is een stuk secuurder werken ook dan op een notebook.