vodafone abbo verlengen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Re: vodafone abbo verlengen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:05

@suuzepuus, waarom bel je niet met de klantenservice, ervaring is dat het dan veel sneller geregeld wordt dan via citypoints, die zijn vel te druk en vergeten nogal gauw iets..

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:43

Bianca__ schreef:
TS, als je via de klantenservice je huidige abbo laat verlengen, kun je al 6 maanden voor het einde van je contract een nieuw toestel uitzoeken. Die heb je dan een week later in huis. Heb ik ook gedaan. Gewoon even bellen. Doe je dat via internet, dan kan het pas 4 maanden voor het einde van je contract.

He dat is handig te weten! Ik moet eens even kijken want ik wil heel graag
de Iphone maar die hebben ze volgens mij niet bij Vodafone.. Moet morgen
toch in de stad wezen dus ga gelijk even kijken.. Anders toch bij een andere
provider maar een abbo afsluiten denk ik..

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:57

Ladyloe, ze hebben heel erg veel toestellen. Ik heb sinds een paar maand de samsung pixon (touchscreen) Zijn erg veel toestellen en modellen. Als je belt, kun je zo vragen naar de nieuwste Iphone icm een verlenging op je vorige abbo!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:41

De i-phone wordt alleen door T-Mobile geleverd. ;)

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 17:51

Somebitch, klopt. Vodafone heeft alleen de super Sim only zodat je Vodafone als netwerk gebruiken kunt.
Had er even niet aan gedacht dat T mobile exclusief de aanbieder van de Apple Iphone was...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 20:54

criollolover schreef:
Cayenne schreef:
toen ik mijn vodafone abo wilde verlengen belde KPN opeens of ik naar hen over wilde stappen :D
Eigenlijk best brutaal van ze, maar ik heb het wel gedaan! Ik was niet weg van de service van vodafone en was bij KPN ook nog eens veel goedkoper uit.

(en nee, ik heb geen aandelen bij KPN :P )

grappig, en ik had het net andersom, jaaaren teveel betaald bij kpn. nu betaal ik echt veeel minder dan in al die jaren bij kpn....
en terugkomend op je vraag ts, ik denk dat je nu gewoon een nieuwe telefoon kunt uitkiezen....als de site dat aangeeft dan zou dat wel kloppen

Komt omdat alle aanbieders stuk voor stuk meer moeite doen om nieuwe klanten binnen te krijgen dan om huidige klanten te behouden ;)
Ik verander ieder jaar van aanbieder omdat ze voor mij allemaal een pot nat zijn en ik iedere keer op het moment dat ik kan verlengen degene uitkies die dan het goedkoopste is.
Meestal duren de acties tot het eind van de maand, maar het gebeurt wel eens dat ze acties nog een tijdje verlengen.

Overigens zit je nog steeds met die 4 maanden, ook als je een abonnement bij een andere provider afsluit.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:06

Bianca__ schreef:
Ladyloe, ze hebben heel erg veel toestellen. Ik heb sinds een paar maand de samsung pixon (touchscreen) Zijn erg veel toestellen en modellen. Als je belt, kun je zo vragen naar de nieuwste Iphone icm een verlenging op je vorige abbo!

Ja precies alleen T-mobile heeft de Iphone.. Maar volgens mij is het als je
een nieuw abbo afsluit dat het per direct in gaat.. Weet iemand dat? Als je
een nieuw abbo afsluit in een winkel dat je dan ook kan kiezen voor een
bepaalde datum?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 10:49

Vroeger was dat wel zo (erg lastig als je nummerbehoud wilde, dan had je bijna altijd 3 maande overlap), maar tegenwoordig is dat niet meer.

De meeste aanbieders kunnen dit maximaal 3 maanden uitstellen.

Of je echt een specifieke datum kan kiezen is trouwens afhankelijk van de aanbieder. De ene geeft de optie een specifieke datum te kiezen en de ander geef je alleen de optie om een x aantal weken of maanden in de toekomst aan te sluiten.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:38

Je kunt wel gewoon je abbonement later in laten gaan hoor. ;)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:35

Nou ik ben vanmiddag naar de stad geweest en heb het speciale abbo van T-mobile afgesloten.. Met de iphone.. En
verlaag mijn abbo van vodafone naar het laagste.. Ben helemaal
gelukkig :D