Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bianca__ schreef:TS, als je via de klantenservice je huidige abbo laat verlengen, kun je al 6 maanden voor het einde van je contract een nieuw toestel uitzoeken. Die heb je dan een week later in huis. Heb ik ook gedaan. Gewoon even bellen. Doe je dat via internet, dan kan het pas 4 maanden voor het einde van je contract.
criollolover schreef:Cayenne schreef:toen ik mijn vodafone abo wilde verlengen belde KPN opeens of ik naar hen over wilde stappen![]()
Eigenlijk best brutaal van ze, maar ik heb het wel gedaan! Ik was niet weg van de service van vodafone en was bij KPN ook nog eens veel goedkoper uit.
(en nee, ik heb geen aandelen bij KPN)
grappig, en ik had het net andersom, jaaaren teveel betaald bij kpn. nu betaal ik echt veeel minder dan in al die jaren bij kpn....
en terugkomend op je vraag ts, ik denk dat je nu gewoon een nieuwe telefoon kunt uitkiezen....als de site dat aangeeft dan zou dat wel kloppen

Bianca__ schreef:Ladyloe, ze hebben heel erg veel toestellen. Ik heb sinds een paar maand de samsung pixon (touchscreen) Zijn erg veel toestellen en modellen. Als je belt, kun je zo vragen naar de nieuwste Iphone icm een verlenging op je vorige abbo!