een HP of ACER laptop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:10

ik zou voor geen van beide gaan :n

ik zelf heb goede ervaring met Dell en nu de samsung
samsung is nog nie zo heel erg lang op de markt van de laptops maar hoor tot nu toe geen negatieve dingen en je krijgt een jaar langer garantie ook :j
mooi design en gebruikersgemak

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:51

Heb hier een superwerkende Acer van bijna 3 jaar oud. Nooit problemen mee gehad.... :D

Jibbel

Re: een HP of ACER laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:37

Lang leve mijn HP! :D
Heb m nu ruim 2 jaar, en is nog net zo snel als in het begin. Verder super nette apparaten, goede service van HP zelf, wat niet geheel onbelangrijk is! En mn batterij blijft gewoon 3 uur zonder lader doorgaan.
Mijn vriend heeft een acer, nu 3 jaar en hij gooit m al 2 jaar met regelmaat uit t raam (bij wijze van spreken dan). Batterij is erg snel leeg (na 15 minuten), laptop is traag, vooral ook met opstarten en geeft diverse foutmeldingen bij vanalles en nog wat..terwijl hij er alleen zijn administratie mee doet.

Als je wat meer wilt uitgeven, is een MacBook ook een erg fijn apparaat. Super snel, veel meer gebruiksgemak in vergelijking met windows en nauwelijks last van virussen etc. die je binnen haalt.
Als je windows / microsoft gewend bent, is het wel even wennen (omdat alles zo voor de hand liggend is bij Apple en je gewend bent om moeilijk te denken bij microsoft), maar daar wen je zo snel aan, dat je eigenlijk niet anders meer wilt!

_Melissa

Re: een HP of ACER laptop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 10:47

wow echt een hoop reactie al ! heel erg bedankt allemaal...!

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:41

Ik heb zelf nu een Acer. Ik ben er erg tevreden over, na een jaartje werkt hij nog net zo goed als in 't begin, nog geen problemen mee gehad :D