Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Shiloh schreef:Er zit toch ook een functie in vista dat je bepaalde programma's of cd's wilt afspelen alsof de pc onder XP draait? Wellicht zou je dat eens kunnen proberen.
Ik was ook geintresseerd om dat spel te kopen, maar als ik hem niet aan de praat krijg is het natuurlijk zonde.
Er zou ook een versie van de settlers zijn uit 2007 die wel iig compatible is met vista iig. Alleen die is bij bol.com dus niet te koop. Weet niet of die ergens anders nog wel te vinden is.
maar het zou mooi zijn als hij het bij mij ook deed dan hoef ik vriendjelief niet steeds van zijn pc af te schoppen haha Eyecatcher schreef:Shiloh schreef:Er zit toch ook een functie in vista dat je bepaalde programma's of cd's wilt afspelen alsof de pc onder XP draait? Wellicht zou je dat eens kunnen proberen.
Ik was ook geintresseerd om dat spel te kopen, maar als ik hem niet aan de praat krijg is het natuurlijk zonde.
Er zou ook een versie van de settlers zijn uit 2007 die wel iig compatible is met vista iig. Alleen die is bij bol.com dus niet te koop. Weet niet of die ergens anders nog wel te vinden is.
ik heb geen idee hoe dat zou moeten haha.....
Ik heb Settlers idd bij bol.com gekocht, op de pc van mijn vriend doet hij het welmaar het zou mooi zijn als hij het bij mij ook deed dan hoef ik vriendjelief niet steeds van zijn pc af te schoppen haha
Shiloh schreef:Ik heb het gevonden denk ik. Als je op het pictogram van een programma rechtsklikt en zegt eigenschappen, kun je in het tabblad "compatibiliteit" , dan kun je een hokje aanvinken bij compatibiliteitsmodus en dan kun je dus voor windows XP of zo kiezen.