Nieuw abbonoment

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LindaLinda

Re: Nieuw abbonoment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 18:02

Maar in de winkel zeide ze dus weer iets heel anders tegen mij, lekker ingewikkeld ik heb nu dus 2 verhalen, 1tje van de per minuut betalen zowel van de klantenservice als 2 winkels.. maar ook het per seconde afrekenen via de site en via de klantenservice.. Als ik meer weet laat ik het weten :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:05

Je hebt dat van de site zwart op wit dus daar kunnen ze in principe niet omheen toch ;) K weet 99,9 % zeker dat k ook per seconde betaal bij Hi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:13

Ik weet precies wat voor Abbo ik heb :) Heb hem ook via internet dus betaal zowiezo per minuut, net als alle voorgaande jaren toen ik hem uit de winkel had :)

Heb toch altijd wel een minuut of 20 over in de maand, betaal toch al te veel eigenlijk, alleen een Hi25 is te weinig, een 30 net te veel, beetje jammer :') En dan nog internet erbij voor 10 in de maand :j

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:06

[LZP] > [TV]

En gelijk maar even het antwoord op je vraag. Bij een gewoon Hi-abonnement wordt er per seconde afgerekend, bij een Hi sim-only abonnement per minuut.

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 09:43

Bedankt voor het verplaatsen, ik twijfelde al of het hier of bij LZP thuis hoorde.

Oke, ik probeer zaterdag en anders voglende week weer even lagns de winkel te lopen..