ECI (boeken)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamara16

Re: ECI (boeken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 19:08

je kan ze tot 21.00 vanaaf bellen op het klanten nummer
kunnen zij wel voor je nagaan als je het klanten nummer erbij houdt

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:30

Ok ik denk dat ik morgen maar ff bel. nu echt geen puf voor haha. hopen dat ik er dan snel vanaf ben, want t kost toch best veel geld en die 2 jaar zijn nu geloof ik een heel eind :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:49

Ojee hier kan ik over meepraten: toen wij er van af wilden kregen we ook steeds reclame en een bedelbrief (sorry dat u geen lid meer bent, maar als u weer lid wordt bla bla bla.... omkoperij hier omkoperij daar..., net zolang zagen tot je weer lid word) maar na een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange poos van brieven schrijven (lees abo opzeggen!!!!) is het dan toch eindelijk gelukt. maar dan NOG kwamen die >> CENSUUR << enveloppen door de bus met lekkermakertjes. Alwéér naar de ECI gebeld en wéér gezegd dat we wilden opzeggen......

Pas na een PAAR MAANDEN was er geen spoor meer van ECI te bekennen.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 11:59

ik zal moeten wachten tot het einde van het jaar, dan wordt het opgezegt en daarna is het afwachten.
wel vervelend voor jou horseydude,dat het zo lang heeft moeten duren

andafries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:14

Ik zit er ook al jaren aan vast, begin het nu ook een beetje zat te worden.Had al eens een brief gestuurd en inderdaad nooit wat van gehoord. Ga ook maar eens bellen, bedankt voor de tip

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 11:25

graag gedaan hoor ;)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 13:44

Oja, de directeur van ECI heeft gezegd dat hij niet meer wil dat mensen al dwingende lid worden gemaakt... nou, eerst zien dan geloven.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 20:39

inderdaad, eerst zien dan geloven
ik had vandaag een verkeerde bestelling binnen(die zou geannuleerd worden toen ik belde, maar heb hem toch gekregen :S ik toch retour gestuurd.
moest wel via het postkantoor natuulijk,kon ik ook nog even 6,75 betalen om te verzenden.
belachelijk!!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:12

Vroeger toen we nog lid waren kwamen ze ineens aan de deur met een TELESCOOP! Terwijl we nieteens een telescoop hadden besteld! (WAT MOET IK NOU MET EEN TELESCOOP?????????)

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 21:16

tsjong, domme mensen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:18

Ik zou het niet eens zo erg vinden, er zit altijd wel een goed boek naar jouw keuze tussen of een cd of zo :D

Als je het natuurlijk écht niet wilt is het wel rot om eraan vast te zitten.

Misschien in de familie vragen of er boekenwurmen zijn die vaak boeken kopen en via jouw naam willen kopen?

Mijn ouders waren ook lid van de ECI maar omdat mams geen boeken meer kocht toen ik het huis uit ging (anders deelden we de prijs) hebben ze opgezegd en dat is prima verlopen, ze hebben er nooit meer iets van gehoord.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:19

Is dat ook niet van dat kluppie toendertijd met die gratis play station 2 en dat je de spellen erbij moest sparen? (bij de 2e bestelling een GRATIS ps 2)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:21

iK heb na een half jaar gelijk weer opgezegd. Ik kreeg een brief met bevestiging tot wanneer ik lid was.

In die tijd heb ik telkens anderen in mijn omgeving gevraagd als ze wat wilden bestellen. In totaal heb ik zelf 1x zelf besteld, daarnaast mijn ouders, en mijn zussen.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 21:23

dat is ook een handige optie om te doen inderdaad, scheelt je zelf weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 00:19

je zet nog steeds zelf je handtekening ergens onder hoor,dus van dwingen is geen sprake.
dat je jezelf toch zo makkelijk laat omlullen zegt meer over jouzelf dan over de verkoper,behalve dat hij zijn werk goed heeft gedaan.
gewoon opzeggen per brief en klaar ben je al.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 01:05

Wij waren hier 2 keer geabboneerd op ECI .. Geen idee hoe dat nou precies kwam, maar was ook niet gewenst.

Toen ging zo'n vrouw van ECI mij ook nog proberen lid te maken. Eerst vanalles vragen over hoeveel boeken/dvds ik in het jaar koop, en dat waren nogal wat volgens haar.. Je moest bij hun maar 4 keer in het jaar dus wat bestellen en dan kreeg je ook een pas waarmee je korting kon krijgen en het mooie van die pas was dat je ouders/vrienden etc. daar ook korting mee kunnen krijgen. Dus ik vertel haar dat mijn beide ouders ook al lid zijn, vraagt ze of mijn ouder gescheiden zijn .. Wat ik al apart vond wat dat heeft er in principe niks mee te maken _O- Dus ik zeg dat ik geen intresse heb, want dan kan ik de pas van mijn ouders ook wel gebruiken.. zegt ze "maar ja, dan heb je zelf een pas dat is toch handig" _O- Jaa..reuze handig als ik diezelfde korting al via mn ouders kan krijgen :roll:

Maar goed, wij hebben beiden laatst opgezegd en weinig problemen mee gehad.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 12:58

ik heb dus mijn abonnement per 31 december 2009 laten stopzetten, ik zal dus nog 3 keer een kwartaal afname moeten doen.
en het is ook geen dwingen,je zet ook inderdaad zelf je handtekening,maar het probleem is bij mij nu opgelost.