Ik wou eest eigelijk ook geen LG omdat ik er niet zo goede dingen over gehoord had, maar uiteindelijk toch bestoten om er wel eentje te kopen. Maar Samsung vind ik eigelijk een veel fijner merk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Hmm wel erg vervelend voor je.
Ik snap alleen niet, ik heb al een stuk of 5 mobieltjes van LG gehad, en bij mij deden ze het gewoon perfect??
zoals de LG chocolate. bij iedereen bagger, maar bij mij niet..
Ik heb nu de vieuwty, niks over te klage, geweldig hip ding!
De man van Vodafone zei dat er vroeger veel problemen waren met LG, maar dat het nu net zo goed was als de meeste andere merken?
Selket schreef:ik wil van de week de ks 360 gaan halen, maar door jullie verhalen ga ik wel twijfelen zegDe man van Vodafone zei dat er vroeger veel problemen waren met LG, maar dat het nu net zo goed was als de meeste andere merken?
xDramaQueen schreef:Selket schreef:ik wil van de week de ks 360 gaan halen, maar door jullie verhalen ga ik wel twijfelen zegDe man van Vodafone zei dat er vroeger veel problemen waren met LG, maar dat het nu net zo goed was als de meeste andere merken?
ik heb deze vrijdag gehaald, bevalt echt super! hij is niet extreem snel omdat het beeld moet draaien als je hem opent maar voor de rest
'

NIks mis mee.
Nooit problemen mee gehad. De foto's zijn best netjes (voor wat je van een telefoon kan verwachten), hij is al meerdere keren gevallen op de harde vloer, dat ik dacht, oei nu moet ie wel kapot zijn, maar niks mis mee hoor.. Ik ben niet echt zuinig op mn spullen en meestal zit ie ergens in mijn broekzak gefrummelt of tussen mijn andere rotzooi in mijn tas, maar er zitten nog zelfs geen krasjes op (alleen wat modder in het gaatje op het hoekje waar het touwtje doorheen kon
)