Jullie ervaringen LG telefoons?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N_ina

Re: Jullie ervaringen LG telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:22

Ik heb ook een LG viewty en ben er opzich wel tevreden mee, het enige is dat ik vind dat de batterij echt te snel leeg is..
Ik wou eest eigelijk ook geen LG omdat ik er niet zo goede dingen over gehoord had, maar uiteindelijk toch bestoten om er wel eentje te kopen. Maar Samsung vind ik eigelijk een veel fijner merk Vork

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:52

MyHorseGirl schreef:
Hmm wel erg vervelend voor je.

Ik snap alleen niet, ik heb al een stuk of 5 mobieltjes van LG gehad, en bij mij deden ze het gewoon perfect??

zoals de LG chocolate. bij iedereen bagger, maar bij mij niet..

Ik heb nu de vieuwty, niks over te klage, geweldig hip ding!

Bij mij is dat ook zo. Hij is al eens in de wasmachine geweest en doet het gewoon 100%! Hij is duizend keer gevallen en doet het gewoon?

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 14:58

over de chocolate zijn heel veel problemen geweest. maar t merk zou nietblijven bestaan als t niet vooruit ging.

ik heb nu de KF510 ben er helemaal happy mee. Nou ben ik geen topper in mobieltjes heel houden, heb er in 3 jaar ruim 7 versleten. maar deze moet ik zeggen dat hij veel kan hebben. valt gemiddeld 3 keer per dag?? niks aan te zien.

alleen is mijn verzorgpony er vandeweek op gaan staan en nu zit er een klein barstje in t schermpje, maar helemala bovenaan dus was me in eerste instantie niet eens opgevallen!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:44

ik wil van de week de ks 360 gaan halen, maar door jullie verhalen ga ik wel twijfelen zeg Nagelbijten / Gniffelen De man van Vodafone zei dat er vroeger veel problemen waren met LG, maar dat het nu net zo goed was als de meeste andere merken?

robbedoes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:24

Ik heb 2 jaar de LG chocolat gehad en hij deed het altijd gewoon goed. Knipoog

Marlyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:32

ik heb al 3 keer een LG gehad, en allemaal moesten ze na ong. 1 week opgestuurd worden om gemaakt te worden.
nu heb ik er weer 1, alle lichtjes op het toetsenbord vallen uit.
ik weet niet of ik wel weer een LG neem ..

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 23:10

Mijn vorige telefoon was ook een LG. Ik moest na een half jaartje elke dag de batterij opladen, anders kon ik niet eens bellen omdat hij dan al leeg was. Ook reageerden m'n toetsen toen al niet goed meer. :'( Ik hou het nu bij m'n Samsung Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 08:53

Selket schreef:
ik wil van de week de ks 360 gaan halen, maar door jullie verhalen ga ik wel twijfelen zeg Nagelbijten / Gniffelen De man van Vodafone zei dat er vroeger veel problemen waren met LG, maar dat het nu net zo goed was als de meeste andere merken?

ik heb deze vrijdag gehaald, bevalt echt super! hij is niet extreem snel omdat het beeld moet draaien als je hem opent maar voor de rest Lovers

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:39

xDramaQueen schreef:
Selket schreef:

ik heb deze vrijdag gehaald, bevalt echt super! hij is niet extreem snel omdat het beeld moet draaien als je hem opent maar voor de rest Lovers

welke kleur heb je? Vork

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:51

zwart zilver, roze gaat vervelen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:55

Ik heb een Viewty en heb er nooit problemen mee. Valt iedere dag wel een keer en er zit geen krasje op. Ik doe zo een drie dagen met de batterij en dan bel, sms en luister ik er ook nog eens veel naar de radio mee. Foto's zijn daarnaast super! Voor mij geen andere meer, ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon.

Manon_073

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:12

Hee.

jaa ik wil ook de LG KS360 gaan halen.
ik heb nu zelf een samsung lady phone aleen die begint me te vervelen haha.
aleen nu ik dit alemaal lees weet ik het niet zeker.

voor diegene die een LG KS360 hebben willen jullie eventjes mij pb en hoe die bevalt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:40

In't begin was ik er heel tevreden over, nu zo'n jaar/1,5 jaar later denk ik bij mezelf 'NOOOOOOOOOOIT MEEEEEEEER :wave: '
Ontzettend onbetrouwbare telefoons vind ik het :n

Ik heb dan een 2 jarig abonnement, een paarse LG Viewty.
Hij valt uit, heeft geen bereik, batterij doet het de ene keer 3 dagen zonder opladen de andere keer niet eens een halve dag ..
Dit is niet áltijd ;)
Maar zo nu en dan, daarom vind ik em zo onbetrouwbaar. Kan er nooit op vertrouwen dat ie het op een bepaalde dag ook écht doet.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:35

Ik heb lang geleden een keer een LG gehad, en daar was ik niet echt tevreden over dus wou ik ook geen LG meer, maar nu heb ik toch weer een LG (cookie) en hij bevalt super :j

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:37

heb een renoir. wel vage klachten met dat ding, maar opzich bevalt hij wel...

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:39

Ik heb een half jaar de LG chocolate gehad en moest hem 5x laten opsturen totdat ik het zat was, en toen mocht in een nieuwe mobiel uitzoeken. :) Ben dus absoluut niet tevreden over dit merk.

priekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:42

xDramaQueen schreef:
ik volg even, ik ga vrijdag LG qwerty halen (KS 360)

Die heb ik, en bij mij is-ie perfect!

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:42

Ik hoor er ook vele slechte dingen over, zou daarom nooit een LG nemen. Samsung bevalt altijd erg goed.

priekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:43

xDramaQueen schreef:

Ik heb de roze, verveelt niet }:0

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:43

Ik heb een jaar lang een LG gehad, was een klaptelefoon. Was er altijd heel blij mee. Toen een Samsung gekregen en nu weer een andere samsung. Mijn vorige samsung ging kapot en heb die LG een jaar gebruikt. Toen dacht ik laat ik mijn oude LG gebruiken zodat ik in ieder geval een telefoon heb.
Opgeladen maar na 1 minuut was de hele batterij weer leeg.
Moet zeggen dat ik er achteraf gezien ook niet tevreden over ben geweest. Ben een stuk gelukkiger met mijn Samsung.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:51

Ik heb nu een LG renoir bij een jaarabonnement en ik weet nu al na dit jaar nooit meer een LG...

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 19:55

Ik heb een LG Shine, bevalt me wel :) NIks mis mee.

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 22:21

Waaaaaaaaaaaaaat een *&%&$#%$&^(*& telefoon :roll:

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:41

Ik heb de roze LG shine, en hij doet het prima :) Nooit problemen mee gehad. De foto's zijn best netjes (voor wat je van een telefoon kan verwachten), hij is al meerdere keren gevallen op de harde vloer, dat ik dacht, oei nu moet ie wel kapot zijn, maar niks mis mee hoor.. Ik ben niet echt zuinig op mn spullen en meestal zit ie ergens in mijn broekzak gefrummelt of tussen mijn andere rotzooi in mijn tas, maar er zitten nog zelfs geen krasjes op (alleen wat modder in het gaatje op het hoekje waar het touwtje doorheen kon :o )
Enne, bellen en sms'en gaat ook prima, toetsjes werken perfect.. Hij gaat nu na een jaar ofzo nog steeds een week mee. En ik heb een tijdje geleden een micro SD kaartje gekocht om muziek enzo erop te luisteren, werkt ook super.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:46

priekjuh schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik heb de roze, verveelt niet }:0

Haha ik heb ook de roze lg vieuwty en ook bij mij verveelt hij nog niet hoor :D
Ook doet hij het prima ! en ik ben echt niet zuinig op mijn telefoons hoor :Y)