Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb idd ook de Windows Vista op me laptop...
) dat je bijv internet explorer in je scherm krijgt, en 't niet weg kunt klikken omdat dr steeds weer 'n venster bij komt?
neverstop schreef:Dat bolletje kan geloof ik niet, heb ik op me oude Compaq N600 ook gehad.. Of anders 's in de handleiding kijken van je laptop
omdat ik 't zelf ook heb gehad op me oude laptop
*sorry had 't niet goed neer gezet
had moeten staan, dat je dat niet kan uitzetten geloof ik, anders moet je eens op google zoeken op handleiding van je merk+type laptop, zo kwam ik ook al wat verder. LLD schreef:Ik heb hetzelfde gehad en inmiddels het gouden ei gevonden! Het ligt niet aan het merk laptop maar aan Windows Vista.
Vooral in de tekstverwerkers is dit het geval, de oorzaak is inderdaad het licht aanraken of in de buurt komen van de touchpad.
De oplossing hiervoor is nog simpeler dan het handmatig aan en uit zetten van de touchpad (wat bij mij bijvoorbeeld niet zo makkelijk gaat), er zijn gratis programmaatjes voor gemaakt. Ik heb TouchFreeze en het werkt heel simpel, als je typt zet het programmaatje zelf de touch pad even uit en als je klaar bent weer aan! Ideaal en nooit meer last van gehad
Scheelt een hoop handmatig werk, is gratis en het gouden ei in dit geval
Mizora schreef:ik heb xp hoor. Zit dit ook in je muziek als je het vanaf je computer draait? Bij mij alleen vanaf cd (maar is met opnieuw installeren opgelost. Cd-spelers zijn sowieso een gevoelig punt bij acers)