Steeds verspringing in tekst bij het typen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Steeds verspringing in tekst bij het typen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 08:37

Bij mij zit de linksonder, naast CTRL en het Windowslogo....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 08:50

ik heb dit probleem ook maar dan met mijn dell en t komt door zo een klein bolletje tussen de G H en B
als ik dat per ongeluk raak dan verspringt ie, echt heel irritant
iemand een idee hoe ik dat bolletje uit kan zetten?

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:37

Dat bolletje kan geloof ik niet, heb ik op me oude Compaq N600 ook gehad.. Of anders 's in de handleiding kijken van je laptop

LLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:40

Ik heb hetzelfde gehad en inmiddels het gouden ei gevonden! Het ligt niet aan het merk laptop maar aan Windows Vista.
Vooral in de tekstverwerkers is dit het geval, de oorzaak is inderdaad het licht aanraken of in de buurt komen van de touchpad.

De oplossing hiervoor is nog simpeler dan het handmatig aan en uit zetten van de touchpad (wat bij mij bijvoorbeeld niet zo makkelijk gaat), er zijn gratis programmaatjes voor gemaakt. Ik heb TouchFreeze en het werkt heel simpel, als je typt zet het programmaatje zelf de touch pad even uit en als je klaar bent weer aan! Ideaal en nooit meer last van gehad Haha!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 09:43

LLD daar zeg jij iets Bloos! heb idd ook de Windows Vista op me laptop...
Maar heeft een van jullie ook wel 's, dat je wel 100x (miss beetje overdreven Bloos) dat je bijv internet explorer in je scherm krijgt, en 't niet weg kunt klikken omdat dr steeds weer 'n venster bij komt? Scheve mond

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:10

neverstop schreef:
Dat bolletje kan geloof ik niet, heb ik op me oude Compaq N600 ook gehad.. Of anders 's in de handleiding kijken van je laptop

ik heb geen handleiding van mijn laptop.....

het is echt het bolletje dat weet ik wel zeker Ja

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:26

Ik geloof je ook Knipoog omdat ik 't zelf ook heb gehad op me oude laptop Knipoog *sorry had 't niet goed neer gezet Bloos had moeten staan, dat je dat niet kan uitzetten geloof ik, anders moet je eens op google zoeken op handleiding van je merk+type laptop, zo kwam ik ook al wat verder.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:58

ik heb daar alleen alt zitten en verder links van me ctrl niks meer

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:31

Kamaron, kan ook zijn dat die toets ergens boven in zit,, maar is idd 'n FN toets.. (Ik zelf heb 'm tussen CTRL en 't windowsknopje zitten)

LLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:51

LLD schreef:
Ik heb hetzelfde gehad en inmiddels het gouden ei gevonden! Het ligt niet aan het merk laptop maar aan Windows Vista.
Vooral in de tekstverwerkers is dit het geval, de oorzaak is inderdaad het licht aanraken of in de buurt komen van de touchpad.

De oplossing hiervoor is nog simpeler dan het handmatig aan en uit zetten van de touchpad (wat bij mij bijvoorbeeld niet zo makkelijk gaat), er zijn gratis programmaatjes voor gemaakt. Ik heb TouchFreeze en het werkt heel simpel, als je typt zet het programmaatje zelf de touch pad even uit en als je klaar bent weer aan! Ideaal en nooit meer last van gehad Haha!

Stop met zoeken naar het knopje en gebruik het bovenstaande Tong uitsteken Scheelt een hoop handmatig werk, is gratis en het gouden ei in dit geval Haha!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:55

Ja,heb ik ook last va, ik denk dat het komt als je muisergens zit en ik met mijn mouw over het touchpad ga Knipoog

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 02:49

Ik had al het vermoeden dat dit een vista probleem betreft. Het is ook de ene keer wel en de andere echt niet..

Nog zo'n leuk (acer?) probleem : Als ik muziek draai, zitten er kleine haperingen in. Ongeacht of het windows media player is of winamp.
Errrrg vervelend. Ik ben sowieso niet heel tevreden over mn laptoppie. (acer aspire 5715Z) Ik vind dat de muis te vaak vastknalt en dat ie teveel moeite met sommige dingen heeft.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 08:03

ik heb xp hoor. Zit dit ook in je muziek als je het vanaf je computer draait? Bij mij alleen vanaf cd (maar is met opnieuw installeren opgelost. Cd-spelers zijn sowieso een gevoelig punt bij acers)

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 08:07

ik heb geen acer maar heb het ook..

bij mij is het voornamelijk in word, maar ook bij hotmail of bokt.. eigenlijk overal waar je wilt typen dus Sigaar

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 13:22

Mizora schreef:
ik heb xp hoor. Zit dit ook in je muziek als je het vanaf je computer draait? Bij mij alleen vanaf cd (maar is met opnieuw installeren opgelost. Cd-spelers zijn sowieso een gevoelig punt bij acers)

Ik heb weinig muziek op cd, voornamelijk mp3's. Zal het eens met cdtje proberen, kijken of ie het dan ook doet..