Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mexxuna schreef:Dat heb ik nu met mijn polo, hij heeft me in 3 jaar tijd bijna 2000 euro gekost....

Parkeert toch wat lekkerder in 

maar komen toch ook hard aan. Margreet schreef:Of een vrachtwagen, stadsbus, tram, zware bestelbus... Bomen steken meestal niet zelf overmaar komen toch ook hard aan.
De chaufeusse had mij over het hoofd gezien

Mexxuna schreef:Ga dinsdag ook nog in een Punto rijden..
ZOu als ik jou was ver uit de buurt blijven van dat merk.Margreet schreef:Of een vrachtwagen, stadsbus, tram, zware bestelbus... Bomen steken meestal niet zelf overmaar komen toch ook hard aan.
Als je toch graag een "koekblik" wilt: De Daihatsu Cuore heeft 4 NCAP sterren, net als de hyundai i10 en de Suzuki Alto en zo zijn er vast nog wel meer (alleen nieuwe modellen overigens).
Ik zie het zo vaak, kindjes naar school of clubjes (liefst los op de achterbank "want het is maar een klein stukje"), boodschapjes doen, alles met het goedkope blikje... Levensgevaarlijk. Moet je toch niet aan denken om daar als hulpverlener bij te komen...
en zuipt ook behoorlijk. Echt een rotauto. Ben ben dat ik er ook niks meer voor terug krijg bij inruilen (heb een open air, en het dak lekt ook nog eens..
) Chiqa schreef:Mexxuna schreef:Ga dinsdag ook nog in een Punto rijden..
Zit het akelige bordje Fiat ook op hoorZOu als ik jou was ver uit de buurt blijven van dat merk.
Of je moet een akelig dikke portemonaie hebben maar dat denk ik niet gezien je je Polo wegdoet omdat hij iets teveel gebruikt.
Mexxuna schreef:Beetje vreemde reactie, naast dat hij niet goedkoop rijdt, is het nog eens verschrikkelijk slecht voor het milieu.. en als je goedkoper en zuiniger kan, dan doe ik het...
Mexxuna schreef:maar ik vind het ook vreemd (& erg duur), dus hij gaat eruit,
en ik rij maximaal 10km per dag (in kleine stukjes) dus dat is zoiezo erg onvoordelig.
Dat heb ik nu met mijn polo, hij heeft me in 3 jaar tijd bijna 2000 euro gekost....