tom tom leidt eigen leven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: tom tom lijdt eigen leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:49

Hij staat ingesteld op vrachtwagen Ja Maar mijn versie houdt dan alleen rekening met de snelheid... Hij stuurt je net zo makkelijk onder fietsviaductjes door ROFL

Ik heb voor de zekerheid ook een stratenboek bij waar ik in opteken waar ik niet langs kan Haha!

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:53

Ik heb dan wel geen tomtom maar een ingebouwde ( mercedes ) rijd ik over een viaduct ( behoorlijk hoog ) zegt ze ook opeens rechtsaf slaan .
Heb dit maar niet opgevolgd , zou deze dan in een vliegtuig moeten zitten want mijn auto heeft toch geen vleugels , teminste ik heb ze gezocht maar niet gevonden.

Aline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:01

melanie_h schreef:
Martine, haha die tom tom heeft idd een steekje los dan Haha!

Blackstar, we hebben de tom tom one xl

Die heb ik ook: Tom Tom One XL HD traffic.
Zelfde probleem mee gehad. Hij werkte toen ook niet meer. Ik kon geen route invoeren, dan sloeg hij alweer vast en ging uit en dan weer aan vanzelf. Hij is opgestuurd geweest in juli en sinds dien heb ik het probleem niet meer gehad. Hij doet het verder prima en Traffic is ook helemaal geweldig. Kannie me mooi om de files heen sturen. Daardoor hebben we een poosje geleden een file van 9 km op de A50 kunnen omzeilem toen we een jong paard in de trailer hadde. Helemaal TOP!!

Als ik alleen over de A12 rijd van Arnhem richting Utrecht, dan zegt hij dat ik rechts aan moet houden om op de A12 te blijven. Als je dat doet kom je alleen wel op de A50 naar Apeldoorn. Je moet daar dus links aanhouden. Beetje suf wel...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:03

Aline4 schreef:
Als ik alleen over de A12 rijd van Arnhem richting Utrecht, dan zegt hij dat ik rechts aan moet houden om op de A12 te blijven. Als je dat doet kom je alleen wel op de A50 naar Apeldoorn. Je moet daar dus links aanhouden. Beetje suf wel...
Dat heb ik ook ergens maar dan bij Eindhoven/Den Bosch!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:27

Whaha, ik dacht al dat ik gek werd, ik heb het ook wel eens! vorige keer zat hij in mijn schooltas, zaten we in college, doodstil, begint dat ding opeens "Over 200 meter links afslaan, daarna links aanhouden" en ik had hem nog op de stem van zo'n Belg staan ook, we hebben er kostelijk om kunnen lachen, maar ik kon wel door de grond zakken!

In mijn kamer, toen hij in het laatje lag is het trouwens ook wel eens gebeurd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:28

En ik maar denken dat alleen mijn tom dit deed Huilen van het lachen Mijne is dus niet de enige met een eigen willetje Clown

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:35

Tomtoms froms hell Whoosh!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:42

Herriner me net een voorval. Ik kwam met paard en al vanaf de zee. Rij ergens bij rotterdam, moet ik van die muts de snelweg af. Heb dat toen gedaan ( Blond ) had dat beter niet kunnen doen. paar meter verderop moest ik er weer op (heb dat toen wel even op de makkelijke maar illegale manier gedaan, ik ga niet moeilijk doen met een trailer achter mijn auto)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:43

Lang leve het ouderwetse stratenboek Haha!

Aline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:05

akci schreef:
Lang leve het ouderwetse stratenboek Haha!

Nou dat wil ik toch niet zeggen hoor. Ik ben echt onwijs blij met dat ding. Wat heb ik daar al een plezier van gehad zeg!! Ik ben al helemaal verwend, wil niet meer zonder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:47

Kan dr niet om lachen, zal wel iets zijn wat een contaccie maakt,
zou zelf de batterijen dr even in en uithalen of resetten.
Lukt het nog niet even naar de winkel teruggaan.

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 09:37

nou, een batterij heeft dit ding niet en vannacht begon hij toch weer te kletsen achja als de accu leeg is dan houd hij er vanzelf mee op denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:39

melanie_h schreef:
nou, een batterij heeft dit ding niet en vannacht begon hij toch weer te kletsen achja als de accu leeg is dan houd hij er vanzelf mee op denk ik.

Hij heeft wel een accu, maar geen batterij, vertel eens? Knipoog (Is namelijk wat ik bedoelde snapje)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:52

Ik heb alles al gereset en gedaan en het ding werkt nog steeds niet zoals het moet. Ga nu maar sparen voor een 740 live.