Alexx schreef:mijn U600 heeft dezelfde fout,
ik kan enkel nog maar in ABC smsen, niet emer in T9. Echt een snerttelefoon, ik ben op zoek naar een andere want heb het echt gehad met dit ding.
Samsung F480V
Echt een aanrader! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alexx schreef:mijn U600 heeft dezelfde fout,
ik kan enkel nog maar in ABC smsen, niet emer in T9. Echt een snerttelefoon, ik ben op zoek naar een andere want heb het echt gehad met dit ding.
Echt een aanrader! M_EL_ISSA schreef:Alexx schreef:mijn U600 heeft dezelfde fout,
Samsung F480VEcht een aanrader!
. Herrie dat dat ding maakt tijdens het smsen...
waar heb jij Justin opgeduikeld eilleen?!
. Kopen?

? (vrijdag gekocht
) eilleen333 schreef:Ander half jaar geleden bij The Phone House in Zwolle. Kopen?
Ik heb echt een hekel aan dat hoofd elke keer. Plus dat ie dan z'n middelvinger naar mij opsteekt! Heel stiekem!
.

(*het schuifsysteem) dus hij trilt nu weer lekker luidruchtig
00Jess00 schreef:Gaat het echt een maand duren???? Als hij wordt opgestuurd?
Das niet niks...Maar goed dat je reserve mob hebt!!
eilleen333 schreef:00Jess00 schreef:Gaat het echt een maand duren???? Als hij wordt opgestuurd?
Das niet niks...Maar goed dat je reserve mob hebt!!
Nou ja ik geloof minimaal 12 werkdagen, dus 3,5 week... Zal je altijd zien dat ik er dan nog voor moet betalen ook. Nou ja, dan nog maar even afzien met mijn oude Nokia... Wel jammer, Mone deed gister zo mooi, sta je daar te proberen foto's te maken met een 3310
. Kijk, als ik nou nog een jaar met die mobiel moest doen... Maar het is dan ook maar voor een maandje...
. Wat een pokkkending ik wil echt nooit meer samsung. Mijn oude nokia heb ik maar weer uit het stof gehaald, die valt nu in als ik het helemaal zat ben. 
!
.
.
.