Samsung U900 Soul goed?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ingeeu

Re: Samsung U900 Soul goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:05

Ik wil ook graag de U900, maar ik wil idd ook geen miskoop hebben en aangezien die duur is, en voor 1 jarig abbo nog zo'n 300 euro bij moet betalen, wil ik zeker van mijn zaak zijn en niet wéér een mobiel hebben die na een half jaar ermee stopt. Lachen
(ik had ook een topic aangemaakt maar niemand reageerde -.-) Slapen
Dus dan wil ik aan mijn ouders vragen (jaja die gaan abbo betalen *LOL* Of ze een 2-jarig abbo willen doen Tong uitsteken
Maar ze zijn moeilijk te overtuigen en dit is de enige telefoon die ik wil op de C902 na .. Maar die heeft mijn broer net gekocht en die is niet blij als ik die ook koop in precies dezelfde kleur Huilen van het lachen
Dus lastig geval haha Tong uitsteken

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:09

Ik zou zeggen, zoek wat info op internet, ook buiten bokt. Ik heb zelf de U600 en hoewel ik het nog steeds een mooie en goed te bedienen telefoon is, is de batterij nu na een half jaar heel slecht (hij doet het niet langer dan 12 uur). Achteraf gezien bleek dat allemaal op internet te staan, het is een veelvoorkomende fout. Ik weet niet of dat voor de u900 ook geldt...

Essiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 21:53

Naja ik heb hem vandaag gekocht. Ik vind het een super mooie telefoon en ik vind hem ook heel fijn! Uiteraard is het even wennen, want het is weer wat anders maar ik vind t er super uitzien! Haha!

fleurriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:00

ik heb hem ook. echt een leuk en goed ding. het enige nadeel vind ik dat hij volgens mij steeds slomer naarmate je hem langer hebt. het lijkt net alsof ie vast gaat lopen maar gelukkig heeft ie dat nog nooit gedaan..