Heb gemerkt dat explorer fijner werkt. Die past t beeld van Bokt bv helemaal aan dat je alleen van boven naar beneden hoeft te scrollen. Opera is klote daarin.
Maar m'n moestuin kom ik weer niet in via explorer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
.sax89 schreef:zo te horen is het er nog echt 1 in de kinderschoenen horseylove.
werk jij soms bij een telefoonwinkel dat je dit weet?
is het ook zo gesteld met de Nokia N96?

. 
horseylove schreef:sax89 schreef:zo te horen is het er nog echt 1 in de kinderschoenen horseylove.
werk jij soms bij een telefoonwinkel dat je dit weet?
is het ook zo gesteld met de Nokia N96?
Nee ik werk voor samsung
Het is zo dat niet elke omnia problemen heeft.
er worden er zoveel verkocht.
Wij krijgen telefontjes van mensen met een probleem.
dus wij horen de hele dag niks anders dan problemen.
ongeveer 1 op de 100 omnia's heeft een probleem.

horseylove schreef:

sax89 schreef:ik heb zegmaar een par beltonen erop gezet en deze in de map mijn beltonen staan. ook heb ik een aantal foto's (die wel redelijk groot zijn) totaal 25 mb aan foto's denk ik.
nu wil ik er nog een paar liedjes op zetten in mijn muziek en zegt mijn telefoon dat het interne geheugen volzit. kom ook geen sms openen tot ik het leeg gemaakt had. nu heb ik er een extra 2 gb kaart in gedaan maar nu geeft ie weer aan dat het geheugen volzit... moet je dat kaartje soms instaleren ? heb er verder me er niet mee bezig gehouden omdat ik nog meer te doen heb, maar vind het wel raar want de omnia heeft toch best wel veel intern geheugen?
Leonoor schreef:horseylove schreef:
Dan heb ik jou ongetwijfeld wel eens gemaild/gesproken (werk bij Ritel.nl). Moet zeggen dat Samsung vaak een super service heeft tov de klanten!
Hier eigenlijk voornamelijk positieve reacties op de omnia. 2 Collega's hebben er ook 1 en die zijn er ook erg tevreden.

sax89 schreef:@ horseylove. ik heb net gebeld met samsung klantenservice, maar ik had echt een mega zo niet geintereseerde gast aan de lijn... vond dit echt geen reclame voor samsung. ik ben nog niks opgeschoten. had het liefst naar iemand anders gevraagt maar was al blij dat ik iemand om 5 uur nog aan de lijn kreeg..
heb jij enig idee hoe je je mail in kan stellen? ga nu proberen om die 8 gig kaart actief te maken met de paar woorden die die jongen zei.... :@

Never nooit zie ik m'n contacten. Wat heb ik daar nou aan?
Needje schreef:Ik wordt echt knetter van dat ding
Heb al eeuwen Samsung, nooit te klagen gehad. Tot nu.
Net ook. Wil ik even iemand bellen, duurt t eerst al weer te 10 sec voordat het startmenu opent. Vervolgens druk ik contacten.... Krijg ik een mooi wit scherm.Never nooit zie ik m'n contacten. Wat heb ik daar nou aan?
Ik begrijp dat t voor jou irri is al die klachten aan je hoofd, maar ik vind het eigelijk te zot voor woorden dat een apparaat wat nog zoveel fouten heeft in de handel is.
Vraag me daarom af wat ik als klant kan. Hbe ik recht op een ander toestel/geld terug?

Needje schreef:Ik wordt echt knetter van dat ding
Heb al eeuwen Samsung, nooit te klagen gehad. Tot nu.
Net ook. Wil ik even iemand bellen, duurt t eerst al weer te 10 sec voordat het startmenu opent. Vervolgens druk ik contacten.... Krijg ik een mooi wit scherm.Never nooit zie ik m'n contacten. Wat heb ik daar nou aan?
Ik begrijp dat t voor jou irri is al die klachten aan je hoofd, maar ik vind het eigelijk te zot voor woorden dat een apparaat wat nog zoveel fouten heeft in de handel is.
Vraag me daarom af wat ik als klant kan. Hbe ik recht op een ander toestel/geld terug?