Menino schreef:Verschrikkelijk. Winkelen is leuk en inspirerend. Maar je wordt genaaid waar je bij staat. Je kunt beter alles online kopen. Ben nu helemaal into de veilingsite ala troostwijk en bva auctions. Daar heb je echt leuke dingen voor weinigPrecies niets wat we nodig hebben momenteel, maar het houdt me lekker bezig
![]()
Ik kan nog wat inspiratie gebruiken.
In onze nieuwe huis zit een prima badkamer. Extreem degelijk. Niets fancy. Kitwerk moet wel vervangen worden want dat is viezig. We wilden het zelf een goedkope touch-up geven,
Huidige situatie:
[ [url=m/ula8Dl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B4Klds.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rPadaS.jpg]Afbeelding[/url] ]
We dachten erover om mss de vloertegels te verven of een tegellaag overheen te doen. En het bad en doucherand te betegelen met zoiets:
[ Afbeelding ]
Alleen geen idee of het dan te "chunky" wordt. Tegels eruit slopen vinden we wat teveel gedoe.
Jullie ideeen of meningen?
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Prima badkamer maar elke keer als je staat te douchen krijg je de behoefte te verbouwen. Persoonlijk zou ik mezelf (proberen) te beheersen en op een moment dat het je financieel beter uitkomt de badkamer op de schop te doen. De touch-up die jij in gedachten hebt is meer werk en duurder dan je denkt. En je loopt het risico in een ketting reactie te komen waardoor uiteindelijk de hele badkamer toch nog gedaan wordt.