Nou, huis gaan kijken vandaag, beide er echt voor te vinden, moet er vandaag om 16u ten laatste geboden worden. Dus maar aan de simulaties gegaan... En we redden het niet, ondanks bijna 100k eigen inbreng

We hebben nog 3 jaar dit huis te betalen en met aftrek van alle onkosten, de nieuwe hypotheek etc zouden we nog steeds goed kunnen leven, maar helaas, de simulaties zelf markeren van niet. En aangezien het zaterdag is kan je niet even een bank binnen stappen. Dus we moeten het laten gaan
We gaan dan maar de komende 3 jaar gewoon doorsparen. Dan is dit helemaal afgelost en kan het als onderpand ingebracht worden. Nu accepteren ze dat niet.
Hele dikke domper op de feestvreugde.
Vriend vindt me te jong voor een elektrische fiets en beweert dat ik conditioneel veel meer kan hebben dan ik denk. Hij is er heilig van overtuigd dat als ik het een paar weken met mijn gewone fiets zou doen, dat het dan ook supervlot zou lukken. En jawel, daarin heeft hij gelijk. Maar soms ben ik ook liever lui dan moe en wil ik gerust inspanning leveren, maar niet doodop of zeiknat van het zweet/regen rondrijden.