Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nancy_ schreef:Leuk de piano!
Even een vraagje:
[ [url=m/aPteU1.png]Afbeelding[/url] ]
Ik vind deze tafel heel mooi, maar op de website waar ik hem tegen kwam is het voor ons helaas niet de juiste maat.
Iemand enig idee waar ik zo'n exemplaar kan vinden? Kom er met de zoekterm op Google niet echt uit..
Even een vraagje:
Ik vind deze tafel heel mooi, maar op de website waar ik hem tegen kwam is het voor ons helaas niet de juiste maat.
Iemand enig idee waar ik zo'n exemplaar kan vinden? Kom er met de zoekterm op Google niet echt uit..
Even een vraagje:

(alles Action)

op dat kleine tafeltje met het lichtgrijze blad na. Ik denk er over om die nog lichtgrijze dip-dye poten te geven.
(nieuw uiteraard
)

en ik toog met een kussenhoes van de bank naar de K.wan.tum om te kijken voor gordijnen; het laatste project dat nog moest.
En de stoffen die wél in de hoogte gemaakt worden, zijn maar heel beperkt, plus ik had het kussensloop nu natuurlijk niet bij me.