Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Jij zocht toch schoolbordverf? Dit is kalkverf en dat is iets anders, volgens mij.
dems75 schreef:Hier druk bezig om raamhorren te maken. Hier op het platteland stikt het van de vliegen namelijk. We hebben draaikiepramen die naar binnen gaan, dus we wilden graag inzethorren maar jeeeeeee, wat zijn die duur! Dus zelf maar aan de klus!
2 af, nog 11 te gaan.....![]()
[ Afbeelding ]
TinkerTreas schreef:Een gedeelte van de muren in de woonkamer ga ik verven met warm wit. Kan ik de deuren en kozijnen dan het beste ook met warm wit doen, of met gewoon wit?
dems75 schreef:TinkerTreas schreef:Een gedeelte van de muren in de woonkamer ga ik verven met warm wit. Kan ik de deuren en kozijnen dan het beste ook met warm wit doen, of met gewoon wit?
Ik zou dan ook voor warm wit gaan. Helder wit en warm wit bij elkaar vind ik zelf niet mooi staan. Warm wit is vaak toch wat geliger....
robbie88 schreef:de schoolbordverf staat bij de action echt bij de verfproducten. bij de rollers behang enz
dems75 schreef:BloemBloem schreef:Dems!!! Wat een leuk idee. Gordijn is van de ikea toch?
Heel gave kast!
EN yep, de gordijnen komen van de ikea Ik had ze nog liggen! Ging voor de grap kijken wat inzethorren kosten....ben dus van schrik maar zelf aan de knutsel gegaan. Nu voor een paar euro per hor klaar
Jessica_1998 schreef:Ik breek even in, lees al een tijdje mee, komen erg leuke dingen voorbij![]()
De gekleurde schoolbordverf staat inderdaad bij de volwassen knutselspullen, waar ook de wol ligt. De potjes zijn 250 ml en kosten dacht ik 2 euro. Ik werk bij de Action daarom dacht ik ik reageer even