Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ClaudiaHS

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:12

Kalk verf is inderdaad anders dan krijtbordverf. Maar die zijn ook zeker mooi die je nu hebt gekocht. Ik heb de mint ook in de hand gehad laatst.
Maar zijn nog druk met verbouwen dus voor we überhaupt aan verven toe komen zijn we wel een half jaar verder.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:28

Hier druk bezig om raamhorren te maken. Hier op het platteland stikt het van de vliegen namelijk. We hebben draaikiepramen die naar binnen gaan, dus we wilden graag inzethorren maar jeeeeeee, wat zijn die duur! Dus zelf maar aan de klus!
2 af, nog 11 te gaan..... :')
Afbeelding

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:45

Wow, is dat vitrage, Dems?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:49

ja dat wás het :D
Ben overigens benieuwd hoe ze blijven hoor...hier met zeewind....geen idee hoe ik die horren na het seizoen moet schoonkrijgen eigenlijk. Misschien met de hogedrukspuit erop ofzo. In de winter wil ik ze gewoon weer op zolder zetten zodat we ze elk jaar kunnen gebruiken, maar dat ligt dus een beetje aan hoe ze eruit zien na 1 seizoen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:10

Geen interieur, maar exterieur :
Afbeelding
(Morgen ff recht hangen, zie ik :') )

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:16

Ceetje_bokt schreef:
Jij zocht toch schoolbordverf? Dit is kalkverf en dat is iets anders, volgens mij.

Ja iets waar je op kan schrijven zeg maar?
Mn pa zei dat het hetzelfde was alleen ander naampje -O- ships wat is dit dan voor iets :') Stond ook in hetzelfde vak met op het kaartje krijtverf om op te schrijven (al zegt dat bij Action niks)
*Gegoogled, maandag maar terug. Thanx voor het opmerken anders was het vrij rot geweest haha

dems75 schreef:
Hier druk bezig om raamhorren te maken. Hier op het platteland stikt het van de vliegen namelijk. We hebben draaikiepramen die naar binnen gaan, dus we wilden graag inzethorren maar jeeeeeee, wat zijn die duur! Dus zelf maar aan de klus!
2 af, nog 11 te gaan..... :')
[ Afbeelding ]

Goed bezig!! Dingen zijn inderdaad absurt duur!

Staat erg gaaf MamaMiesje! Goede keuze geweest

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:39

Een gedeelte van de muren in de woonkamer ga ik verven met warm wit. Kan ik de deuren en kozijnen dan het beste ook met warm wit doen, of met gewoon wit?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:04

TinkerTreas schreef:
Een gedeelte van de muren in de woonkamer ga ik verven met warm wit. Kan ik de deuren en kozijnen dan het beste ook met warm wit doen, of met gewoon wit?

Ik zou dan ook voor warm wit gaan. Helder wit en warm wit bij elkaar vind ik zelf niet mooi staan. Warm wit is vaak toch wat geliger....

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:55

Dems!!! Wat een leuk idee. Gordijn is van de ikea toch?

Ik ben lekker met de kwast tekeer gegaan vandaag! Is me nog iets te truttig, kleur dan, morgen deel 2 en iets donkerder opzetten. Fijn weekend, proost! Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:59

En kan hij wel bij jou door de deur dan? :')

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:01

de schoolbordverf staat bij de action echt bij de verfproducten. bij de rollers behang enz

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:03

Klopt :j Heb ik ook gezien afgelopen week :j

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:10

Maar de schoolbordverf hebben ze toch alleen in zwart? En ze wilde een kleurtje (correct me If I'm wrong)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:12

Nee, volgens mij was die schoolbordverf ook in kleurtjes. Maar heb er niet echt gelet omdat ik voor andere verf kwam :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:20

MamaMiesje schreef:
En kan hij wel bij jou door de deur dan? :')

Yep. Wel door de deur niet door het trappengat, maar dat maakt niet uit want hij komt in de hal ;-)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:23

Het trapgat, praat me er niet van _O-
Zo had ik ook ooit eens een mooie meidenkast voor mn meissie gemaakt, omgetoverd van een grenen tv kast. Affijn...alles verbouwd en geschilderd en opgeleukt...paste hij niet door het trapgat :')
Met pijn in mijn hart verkocht _O-
Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:28

Wat ontzettend sneu.

Ik had gehoopy dat onze tv in de kast kon maar die is net te groot. Mocht er iemand nog een oldskool tvkast hebben staan dan hoor ik het graag!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:31

Schoolbordverf in kleurtjes staat bij onze action bij de knutselartikelen voor volwassenen.
Maar ff vragen aan de medewerkers, die kunnen je vast de goede aanwijzen knabbelgirl :D

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:35

Heeft iemand al eens gebruik gemaakt van een gratis interieur advies? Ik zag dat ze bij de woonexpress dit aanbieden :)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:38

dems75 schreef:
TinkerTreas schreef:

Ik zou dan ook voor warm wit gaan. Helder wit en warm wit bij elkaar vind ik zelf niet mooi staan. Warm wit is vaak toch wat geliger....

Eens, staat niet mooi naast elkaar die 2 verschillen

robbie88 schreef:
de schoolbordverf staat bij de action echt bij de verfproducten. bij de rollers behang enz

Daar had ik hem vandaan, zelfs kaartje (en naam op bonnetje) met schoolbordverf... Snap er echt niks van dus :P Maar breng hem maandag terug en dan maar de dure, want wat ik op google zie van kalkverf is echt helemaal niks voor mij
Ik wilde inderdaad een kleurtje, deze vond ik erg leuk, ClaudiaHS (toch?) zei dat ze in kleurtjes waren, maar ik heb gewoon pech kan gebeuren :)

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 22:04

Dan zal ik de deuren en kozijnen idd ook maar warm wit doen.

Bij ons bij de action staat de schoolbord verf ook bij de knutsel artikelen. Ik heb hem in het groen.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 06:37

BloemBloem schreef:

Heel gave kast!
EN yep, de gordijnen komen van de ikea Ik had ze nog liggen! Ging voor de grap kijken wat inzethorren kosten....ben dus van schrik maar zelf aan de knutsel gegaan. Nu voor een paar euro per hor klaar ;)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 08:47

TinkerTreas schreef:
Dan zal ik de deuren en kozijnen idd ook maar warm wit doen.

Wij hebben 9010 op de muren en plafond en voor het houtwerk Flexa verf 'wit'. Ik vind het kleine contrast juist erg mooi. Weet niet of het op de foto goed overkomt.
Afbeelding

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 08:51

Ik breek even in, lees al een tijdje mee, komen erg leuke dingen voorbij :)

De gekleurde schoolbordverf staat inderdaad bij de volwassen knutselspullen, waar ook de wol ligt. De potjes zijn 250 ml en kosten dacht ik 2 euro. Ik werk bij de Action daarom dacht ik ik reageer even :)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 09:43

dems75 schreef:
BloemBloem schreef:

Heel gave kast!
EN yep, de gordijnen komen van de ikea Ik had ze nog liggen! Ging voor de grap kijken wat inzethorren kosten....ben dus van schrik maar zelf aan de knutsel gegaan. Nu voor een paar euro per hor klaar ;)

Is het erg makkelijk te doen? Want wat heb je als lijst gebruikt ervoor als ik vragen mag? :o vind je idee wel erg goed!

Jessica_1998 schreef:
Ik breek even in, lees al een tijdje mee, komen erg leuke dingen voorbij :)

De gekleurde schoolbordverf staat inderdaad bij de volwassen knutselspullen, waar ook de wol ligt. De potjes zijn 250 ml en kosten dacht ik 2 euro. Ik werk bij de Action daarom dacht ik ik reageer even :)

Aardig dank je wel! Als ik vandaag niet het kleurtje bij de Praxis tegen kom zal ik toch nog een keer kijken :)