Delinda schreef:Daar zocht ik laatst ook naar.. kon ze niet vinden! Waar liggen die bij..? Ik keek bij het strijkwater enzo, daar lagen wel wat applicaties die opgenaaid kunnen worden. maar die zoek ik dus niet-plakdiamantjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Limanade schreef:Wat een poedersuiker is de action ook!!
Elke keer neem ik me voor om alleen te kopen wat ik nodig heb (in dit geval een hoesje voor mijn telefoon a 1.50)
Maar ik kom ALTIJD thuis met veel meer!!
Vandaag dus 3 kaarsenbolletjes met truttig rozenprintje.. dito bloempot.. reep chocola.. twee grijze houten hartjes met tekst.. waxmelts.. en ohjahet telefoonhoesje
Delinda schreef:Ja klopt, hier ookIk heb trouwens 2 verschillende velletjes, pas geleden heb ik een velletje gekocht met 3 kleuren steentjes (lila, rose, paars, staat Funworld op en het zijn 560 steentjes), maar ik wilde ook nog gewone doorzichtige dus zaterdag naar gekeken, en nu lagen er ineens hele andere velletjes met 132 steentjes in verschillende formaten en ook bloemetjes erbij dus die maar gekocht, die van Funworld zag ik niet meer dus die zullen hier wel weer (tijdelijk?) uit het assortiment zijn. Ik gebruik de kleinste trouwens voor op m'n nagels, en de grotere is m'n moeder blij mee voor haar kaartenmaakhobby
Kristie schreef:Ik kom net terug, en hier ook geen sprei meer. -en ook geen kaarsen waar ik eigenlijk voor kwam. Heb een swiffer starterspakket, 3 soorten swiffer doekjes, 2 hele grote valentijnskaarten, (E0,75 ps
) en nog een set gewone kaarten gekocht. Voor E10,-.
Kristie schreef:iiAMKAYLEiGH schreef:Watvoor cupcake versiering hebben ze allemaal ?
Ook marsepein ?
Volgens mij wel ja! Ze hebben heel veel cupake (versierings) dingen!
Ik ga morgen, hopelijk ben ik een beetje op tijd wakker en ben ik er een beetje vroeg; anders gewoon maar 20 min in de rij staan