Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:21

Wij hebben gelukkig van niemand last, ht enige wat vervelend is is dat ze hier echt hard door de straat rijden ook 's nachts. Het is 30 km maar er wordt veel harder gereden en bij onskomen ze ook nog net van een drempel af dus kunnen ze nog gas geven. Heel af en toe hebben we in het weekend last van jeugd wat uit het park of van het station komt...... Er wonen hier geen mensen met kleine kinderen en we wonen vrijstaand dus van de buren geen last....

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:50

Fijn SAKKIA datje van niemand last hebt. Als het zo sporadisch voorkomt dat je wat last van jeugd enzo hebt is daar wel mee te leven. Bij mijn oude huis ook wel s vuurwerk wat z afstaken bijvoorbeeld.
Het harde rijden lijkt me trouwns wel gevaarlijk?

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:51

Ik woon in een rustig dorp , ik kan de koeien horen loeien als ze gevoerd worden . :=
Maar goed verder is hier ook niets aan winkels o.i.d , maar dat hoeft ook niet .
De stad Kleve is op 1 km afstand , en verder zijn in NL waar ik werk winkels in overvloed .
De straat is rustig ,heel af en toe rijd er iemand door die hier niet hoort .

Mijn appartement zit in een "Mehrfamilienhaus" , is eigenlijk een grotere vrijstaande huis waar
4 woningen in zitten .
Mijn buren zijn twee oudere singel mannen , en boven mij woont een jonger stelletje .
Geen kinderen of honden in huis .

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:53

OH, met 2 single mannen onder 1 dak.... :=

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:55

Kentaro schreef:
OH, met 2 single mannen onder 1 dak.... :=

Nou...die zijn me veel te Duits := ....zijn al boven de 50 .
Kunnen er vooral niet tegen als vrouwen een eigen mening hebben . ~~}>

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:56

Ik krijg al helemaal een beeld voor ogen................ :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:57

hahah kentaro :') bedankt he, daar wil ik helemaal geen beeld bij krijgen!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 19:58

De heren weten al dat ik niet over me heen laat lopen :D .
Maar verder hebben we geen last van elkaar hoor , heel raar je woont met z,n allen
onder 1 dak ....en je ziet elkaar heel zelden .

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:03

Afbeelding

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:05

Nou hier ook enorme overlast. Al de hele dag keiharde stereo aan. Hoor letterlijk gepraat en gevecht in de film. Geen idee waar het vandaan komt (2 appartementcomplexen naast elkaar) maar het is niet de eerste keer.

Het is hier gemixt van Koop en huur. Buurman weet ook niet waar het vandaan komt maar de glazen staan letterlijk te trillen op de tafel en hoor amper mijn eigen tv

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:09

Liess hoelang zit jij daar nu? Wat raar dat je niet precies weet waar het vandaan komt. Zou toch bij je nabije buren moeten zijn als het als een film klinkt?

Iehhh die foto :') en dan 2 tegelijk.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:17

Ik heb, toen ik nog bij mijn ouders woonde, wel vreselijke buren gehad hoor. Dat was ok huur, die bedreigden iedereen (waaronder mijn moeder) hebben op de hond geschoten met zo'n ding die je op de kermis kan winnen (gelukkig schoten ze daarmee ook op een agent in burger die zijn hond aan het uitlaten was, de sukkels :+ Dus de DA kosten konden verhaald worde). Ze deden fikkie stoken, sloegen elkaar regelmatig in elkaar, moeders had het vaak gehad met het leven en probeerde er dan een eind aan te maken (soms wat het zo erg dat elke dag de ambu kwam, op het laatst pakten mijn moeder en ik er maar een wijntje bij :o )
Zoonlief heeft ondertussen een straatverbod maar komt volgens mij nog geregeld bij zijn moeder langs die het wel gezellig vindt. Toen woonde ik dus nog thuis, maar toen ik bij Arjan ik ging wonen was ik er nog niet vanaf want ik kwam ik aan de over kant te wonen :')
We hebben geprobeerd ze uit huis te krijgen door middel van rechtzaken, dit is helaas alleen nooit gelukt......

Ben blij dat ik er nu echt af ben, las laatst op FB alweer een bericht dat het weer een hele nacht onrustig geweest was...........

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:22

Nou als ik dat allemaal zo lees, dan zijn wij wel gezegend hoor qua wonen :j
Geluid kan trouwens ook heel goed diagonaal door gebouwen reizen. Dus dat je overlast hebt van de mensen schuin boven of onder je :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:24

Mijn ouders wonen daar nu ook niet meer hoor en die hebben de vlag uitgehangen toen ze eindelijk een aangepaste woning toegewezen kregen :o

Ik moet trouwens nog wel wennen aan de niuewe geluiden hier in huis, vooral 's nachts.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:50

ChantalSmook: wonen hier sinds 8 augustus.

Hebben er regelmatig last van, maar ben nu ook nog eens ziek dus dan is het extra vervelend.

We zijn bij de bovenburen geweest en de buurman naast ons hoort helemaal niets. Dus ik denk de onderburen, die niet open doen.

Hoop toch stiekem dat t huur is, alles wordt verkocht dus misschien gaan ze dan snel weg.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:24

Lies dat zou ontzettend mooi zijn natuurlijk als die herrieschoppers weg gaan als het wellicht verkocht gaat worden :) .
Het is natuurlijk niet makkelijk meer om een hypotheek te krijgen dus mensen die het moeilijker hebben zullen toch eerder moeten verkassen.

SAKKIA wat een verschrikking zeg! Snap dat je ouders dan ook blij zijn dat ze een aangepaste woning krijgen. Raar is dat he wennen aan nieuwe geluiden. Ik ben wel blij dat ik redelijk vast slaap, maargoed in slaap komen is lastig natuurlijk.

Mamamiesje diagnaal niet eens aan gedacht. Moet zeggen dat ik aan de zijburen nog niets heb gehoord behalve 1 keer wat zacht gepraat in de slaapkamer die aan de mijne grensd.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:25

Wij wonen aan gewoon 50km weg, maar ze rijden veel harder.

Maar in Utrecht woonden we aan 1 van de drukste wegen de stad in. echt een hoofdader, incl. tram...... die hoorde ik nooit. Scheelt idd hoe de rest is enzo.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:26

Kletskousen :D
Ik kan niet wachten tot de 14de :)) Centjes uitgeven bij de Intratuin! Zal je zien dat ik niets leuks zie :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:28

Mootje, krijg je de 14e salaris? :D

Mijne viel een beetje tegen := iets minder gewerkt ivm klussen (heb 60% op contract maar probeer 100% te werken afhaneklijk van mn plannen) en heb nu voor het eerst ook alle kosten die we normaal deelden. Wil eigenlijk nog een tweede fiets kopen en een gaskachel en moet ook mn vorige huisgenootje nog wat geld terug betalen. Dusik ben bang dat ik toch ff nog aan mn spaar rekening ga zitten en dezemaand niet teveel geld ga steken in aankleding enzo :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:29

Nee, vandaag :D Maar de 14de is de ladies night waar ik heen ga.
Chantal, Bij mij heeft het zeker twee jaar geduurd voor mijn eerste accesoires kwamen :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:33

Haha Mootje twee jaar? Dat is lang. Had je helemaal geen accesoires? Ik heb wel al wat accesoires maar moet nog best veel dingetjes.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:35

Nee, dat vond ik zonde van de muren en ik wist niet wat ik wilde. Ik heb wel altijd planten gehad :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:49

Ah oke! Ja ik heb wel een schilderij al voor mn woonkamer bij mn zithoek, voor de rest vind ik het ook lastig.

Afbeelding Dit schilderij ( is mijn oude slaapkamer trouwens :P )

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:50

Als ik dit zo allemaal lees, ben ik blij met ons hutje in het bos! Ver ver weg van alle herrie, als er een auto in de buurt komt is het meteen hé er komt iets... Mensen hoor je niet, hooguit af en toe honden van uit het dorp. Ow en als de bronstijd is hoor je hoop gebrul, hahaha.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:51

Oh, Die is gaaf Chantal <3 Ik heb sowieso een zwak voor London!