Goede tip inderdaad. Dat zal ik zeker doen Nou, ik ben benieuwd Zal in ieder geval beter werken dan die Windows-update zooi vroeger! Dat vind ik zo fijn aan de Mac.. Een paar kliks en het werkt gewoon!
Ik kan juist niet meer zonder Mac werken Af en toe moet ik weer op mijn oude Windows computer werken omdat mijn snijplotter geen Mac driver heeft.. Pff dat valt tegen!!
Mocht er nog iemand een iPhone 4 kwijt willen ... Zit nog een jaar aan een Sim Only en mijn 3GS houd 't niet zo lang meer vol denk ik Via MarktPlaats o.i.d kopen durf ik eigenlijk niet aan.
Aaaargh, ik raak echt super gefrustreerd met mijn iPad. Ik ben de laatste dagen regel matig tv series op mijn ipad aan het zetten, doordat ik veel laat moet werken op een receptie, en dan is het best wel verlaten en stil, dus kan ik lekker een beetje tv kijken.
Alleen telkens laad ik de films in itunes, connect mijn ipad, wil synchroniseren, en telkens zegt hij dan dat de series worden gekopieerd naar de ipad. Maar als ik vervolgens naar de video app ga, en de serie op zoek, dan staat die er wel tussen, maar enkel met een wit vlak en kan dus niet afspelen. Ik moet dan soms wel 5 of 6 keer achter elkaar synchroniseren, voordat hij de series er eindelijk een keer op zet!
Heb zitten googlen, maar kan niet vinden waar dit aan ligt. Het is wel mega frustrerend, want iets wat nu 2 minuten zou duren, duurt nu ineens een kwartier. *grumbl*. Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Ik krijg ook steeds als ik de ipad aansluit aan de computer en ik itunes al open heb staan de melding dat de ipad niet kan verbinden met itunes . Hij doet het alleen als ik itunes op start als de ipad al aangesloten is.
SuperPaardje
Geplaatst: 03-05-13 12:50
Ik heb een vraagje, ik heb voor mijn verjaardag een nieuwe ipod nano gekregen. Is het het mogelijk om die aan te sluiten aan een autoradio, en zo ja hoe?
Ligt eraan wat de radio kan. Als die een "aux (in)" gaatje heeft, dan kun je met een dubbele jack (dus een pin aan twee kanten) muziek afspelen via de radio. Veel auto radio's hebben tegenwoordig ook usb ingangen, maar niet allemaal zijn ook geschikt voor Apple apparaten. Gaat het om een radio die je al habt, of wil je een radio gaan aanschaffen?
@ Shiloh Ik had inderdaad gelezen dat er een "aux" ingang moet zijn, maar ik las ook dat dit niet altijd goed geluid gaf. Heb jij er ervaring mee? Ik wil een autoradio aanschaffen, liefst niet al te duur.
Ik heb opzich altijd prima ervaring gehad met de aux ingang. Het ligt meer aan de kwaliteit van de boxen van je auto, dan aan de aux ingang. Maar er zijn volgens mij tegenwoordig heel betaalbare autoradio's die wel gewoon de mogelijkheid tot het verbinden van een apple apparaat via usb hebben. Ik kan me niet voorstellen dat dat nog mega duur is. Ik weet niet wat je budget is.
Ik heb een autoradio met usb, bluetooth, aux én SD-kaart (en uiteraard cd en radio) voor 89 euro.. Dus ze kosten geen drol meer idd. Ik speel mijn iPhone altijd af via BT, dat heeft een ipod niet dacht ik he? Maar aux geeft ook prima kwaliteit vind ik. Ligt inderdaad vooral aan de boxen en aan het afspeelapparaat, dus dat zal wel goed zitten.
Weet iemand hier of het mogelijk is om .wmv bestanden op de iPhone te krijgen? Heb al vanalles geprobeerd en een poosje terug (lees: meer dan een jaar geleden) is het me wel gelukt maar ik heb nu geen flauw idee meer hoe het moest Lees op internet allemaal converter-dingen maar ik meende dat iTunes zelf dat ook kon
_Rianne_
Geplaatst: 06-05-13 15:23
_Rianne_ schreef:
maandag komt mijn nieuwe phone! de 4S! :-D
Dat dacht je. De koerier is vanmorgen overvallen. M'n telefoon is al gestolen voor hij bij mij is.
ja, als het goed is wel, koeriersbedrijf heeft bestelling geannuleerd zodat er niks kan gebeuren.. maar zal ook weer een nieuwe plaatsen .. dus volgende week ergens hoop ik dan eindelijk mijn phone te hebben.
Ik wil nieuwe muziek op mijn iPhone zetten, maar ik heb geen iTunes meer. Mijn laptop crashte op dat programma, dus opnieuw installeren lukt ook niet.
Is er een mogelijkheid om toch muziek aan je iPhone toe te voegen zonder iTunes, of is het echt helemaal onmogelijk?
leootje14
Geplaatst: 14-05-13 14:37
Ik zal eerlijk zijn, heb niet alle honderd pagina's gelezen. dus misschien is mijn vraag al voorbij gekomen.. Ik heb een nieuwe laptop, dus opnieuw I tunes geïnstalleerd.. Hoe krijg ik nu al mijn muziek van m'n Ipod op m'n nieuwe laptop?
Je kan je aanmelden met je Apple ID en je gekochte nummers weer in je iTunes zetten. Je kan geen nummers overzetten van iPod naar PC, dus als je op een andere manier aan je nummers bent gekomen zul je alles weer opnieuw er op moeten zetten.