Everytime schreef:Moet je op de fiets gaan (als je niet zoveel nodig hebt natuurlijk.)
Haha ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:SAKKIA schreef:Afgelopen weekend toch de helicopter gekocht voor vriendliefDoet ie het niet
![]()
Of nou ja het ding stijgt niet op, en die rotorbladen gaan ok niet draaienAlleen de lichtjes gaan aan
Dus het ding gaat terug en ik twijfel nog even of ik eennieuwe mee ga nemen
Heb je het kanaal op de RC ingesteld?
yvonnedv schreef:SAKKIA schreef:Afgelopen weekend toch de helicopter gekocht voor vriendliefDoet ie het niet
![]()
Of nou ja het ding stijgt niet op, en die rotorbladen gaan ok niet draaienAlleen de lichtjes gaan aan
Heb je het kanaal op de RC ingesteld?
yvonnedv schreef:Gowlan schreef:Nou gefeliciteerd, kan er geen HK topic geopend worden over de action?
Trouwe Actionklanten
Kan ook, vragen of dit topic naar de huiskamer mag, dan hebben we nog 400 pagina's te gaan![]()
tinkersjakie schreef:Mayflower_ schreef:Ik haalde daar altijd de reinigingsmelk van Hegron, deze:
Alleen kan ik hem nergens meer krijgen hier in de buurt!Als iemand 'm tegenkomt bij de action, meldt het mij!!
Als je me het streepjescode geeft kan ik in de computer kijken of ie nog wel bestelbaar is want volgens mij zijn die eruit
parouscha schreef:Mayflower_ schreef:Ik haalde daar altijd de reinigingsmelk van Hegron, deze:
Alleen kan ik hem nergens meer krijgen hier in de buurt!Als iemand 'm tegenkomt bij de action, meldt het mij!!
Meld me ook eens! Wat grappig een Action topic
Maar nee toch die gaat er toch niet uit! Ik ben zo tevreden over deze lotion!
_helga_ schreef:xxelviraxx schreef:Hmm ben netvoor het eerst bij de Action geweest op de westermarkt in Tilburg. Wat een zooi is het daar zeg. En ze hadden niet eens die lederdoekjes. Ik had het nog gevraagd. En toen was ik helemaal vergeten naar die containerstickers te kijken. Grr. Maar goed ik heb wel shampoo en badschuim gekocht. Volgende keer ga ik wel weer naar Reusel of naar Oirschot.
ik ga meestal in riel of oirschot. tilburg is echt een zooi ja
Daphne__ schreef:Die bengal balm is trouwens prut voor muggenbulten![]()
http://5402.static.securearea.eu/Global ... 995699.jpg
Mijn vader was gestoken door een mug en die smeerde er een klein beetje op, de volgende ochtend zijn arm vanaf z'n vingers tot elleboog helemaal opgezwollen en roodZonder die bengal balm was het minder erg, hij heeft nog nooit zo'n last gehad van een muggenbult.
Cyntje schreef:Daphne__ schreef:Die bengal balm is trouwens prut voor muggenbulten![]()
Mijn vader was gestoken door een mug en die smeerde er een klein beetje op, de volgende ochtend zijn arm vanaf z'n vingers tot elleboog helemaal opgezwollen en roodZonder die bengal balm was het minder erg, hij heeft nog nooit zo'n last gehad van een muggenbult.
Allergische reactie op het goedje dus
Daphne__ schreef:Die bengal balm is trouwens prut voor muggenbulten![]()
*** toegevoegd :
Nou als hij het gewoon ergens smeert heeft hij geen last, dus allergie zal het niet zijn denk ik
SAKKIA schreef:Ik heb die saladebeker in Zuidhorn gejkocht en vind het een geweldig ding.
Vooral het kleine potje is handig, die is nu mee naar het werk met hagelslag er inHeb ik tussen de middag bammetjes met niet gesmolten hagelslag
Vorige week had ik er jam in, kan allemaal precies genoeg voor 2 bammetjes
Wil eigenlijk dus wel meer van die kleine bakjes, dus nu is de vraag, zouden ze dat hebben bij de Action? Ik heb afgelopen zaterdag gekeken, maar niks gevonden.
En is er nog een action waar ze van die kauwschoentjes voor honden hebben? De hond van mijn ouders is er gek op maar ze zijn hier in de buurt niet echt meer te krijgen.
Afgelopen weekend toch de helicopter gekocht voor vriendliefDoet ie het niet
![]()