Ik wil deze misschien gaan kopen, maar ik wil graag eerst de ervaring van andere mensen weten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DreamStable schreef:Iemand ervaring met de HTC Wildfire S?
Ik wil deze misschien gaan kopen, maar ik wil graag eerst de ervaring van andere mensen weten!
Kaygee schreef:magic_lover schreef:Domme vraag misschien hoor. Maar sinds gister staat er telkens zo'n soort van satellietje bovenaan te knipperen op mijn telefoon, waar is dat voor?
Hij is er ineens gekomen zonder dat ik wat gedaan heb.
heb de gps al uit gezet dacht dat dat het was, maar hij gaat nog niet weg
heb een Desire S.
Bedoel je dit symbool? Dan staat namelijk je WiFi aan, dan zoekt je telefoon naar beschikbare Wifi locaties.
http://www.psdgraphics.com/wp-content/u ... s-icon.jpg
Lante schreef:Wat mij irriteert is dat hij met sms'en van 'moet' 'Moët' maakt en van 'tot' maakt ie automatisch 'TOT' e.d. Verder vind ik het veruit de beste foon die ik ooit heb gehad.
imd schreef:Als je dat één keer aanpast (dus typen en dan geeft hij suggesties, dan het woord aantikken wat je wilt hebben), dan onthoudt 'ie dat. Maar dan moet je niet gewoon doortypen want dan blijft hij dat doen inderdaad.
Wietsje92 schreef:Dus gegevensverbinding staat aangevinkt.. Misschien even contact opnemen met de provider, mijn schoonzus kon ook niet op mobiel internet, en moest een andere simkaart hebben ofzo..