Brainless schreef:Waarom niet richting Friesland?
zou ook nog kunnen grensgevalletje bijvoorbeeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bantu schreef:Ooh spannend Pashon.Jullie willen wel daar in de buurt blijven?Wat zoeken jullie precies?Of al wat op oog?
bantu schreef:Ooh spannend duitsland!Hebben wij ook nog over nagedacht maar wordt het voor ons toch niet?Waar in duitsland precies?
Pashon schreef:bantu schreef:Ooh spannend duitsland!Hebben wij ook nog over nagedacht maar wordt het voor ons toch niet?Waar in duitsland precies?
wij gaan eigenlijk maar een paar km verderop. we wonen nu al vlakbij de grens.
Wij houden het bij Emlichheim/ Laar zeg maar bij Schoonebeek en Coevorden de grens over.
Waarom word het voor jullie niet?
Pebblesther schreef:Mae: leuk interieur! De kleur/stijl staat mij wel aan. Ik weet alleen niet of ik mijn meubulair wel bij de Ikea zou kopen. Ik heb nu in mijn slaapkamer ook wat spullen (bureaustoel, kledingkast, computerbureau) maar na een paar jaar moet dat echt wel vervangen worden. Bij de kledingkast zakte op een gegeven moment de bodem door de laatjes heen. En op één of andere manier is de deur ook wat ingezakt waardoor die niet helemaal goed meer dicht wil. En de bureaustoel ging na een tijdje ook kapot.