Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:26

fjordjes schreef:
Eigenlijk was dit een jaar geleden ook al zo maar het is weer een hele tijd goed gegaan. De hold knop doet het niet meer, je kan de ipod gewoon op hold zetten maar nog steeds van nummer veranderen etc. Ook als ik 'm uitgezet heb en dan ook op hold zet, springt ie meteen weer aan. Dat slotje in het scherm gaat dan ook raar zitten knipperen. Ook gaat ie dan vanzelf op een ander nummer omdat ik 'm bijvroobeeld in mijn broekzak heb zitten, dit kost mij zo enorm veel van de batterijduur! Ik heb 'm ook al eens gereset maar dit hielp niet, wat moet ik nu doen? De Ipod is van 2008 dacht ik, anders 2007.

Heeft mijn broer ook een hele tijd gehad. Na een paar maanden was het vanzelf weer opgelost, heel raar :+
Denk dat je er zelf niks aan kan doen, behalve ermee naar de Apple store gaan.

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:10

Nu ik heen en weer pendel van mijn kamer naar het huis van mijn ouders, ondervind ik soms wat problemen met het synchroniseren van mijn iPod. Kom zo nu en dan maar bij mijn ouders, maar vind het fijner om mijn iPod nog steeds daar te synchroniseren, want daar staan mijn afspeellijsten en heb ik handmatig alle nummers ingesteld etc etc.

Nu lees ik de laatste tijd steeds meer over Sharepod en dat lijkt me de perfecte oplossing voor het probleem, kan ik overal waar ik maar wil nieuwe nummers erop zetten en eraf halen. Maar kan je, als je met Sharepod je muziek bij houdt, ondertussen ook de muziek die er via iTunes op staat in tact houden? Het duurt weer even voor ik bij mijn ouders ben en ik wil súpergraag een nieuw nummer op mn iPod maar ik wil de rest uiteraard wel behouden. :+

Heeft iemand raad?

Yasmine

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 20:39

Je kan ook gewoon automatisch synchroniseren uitschakelen uit je iPod. Dan maakt het niet uit op welke computer je hem aansluit, al je nummers blijven gewoon staan. Nieuwe nummers sleep je dan gewoon handmatig naar je iPod.

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:11

Dat klinkt als een heel slim idee, dankjewel! Waar kan ik dat instellen?
Ik heb weleens geprobeerd om mijn iPod aan te sluiten, hem te openen als harde schijf en verborgen standen te weergeven en zo nieuwe nummers erin te plaatsen. Dit werkte echter niet. :P

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 21:02

Sorry voor de dubbelpost, kon niet meer bewerken, maar na wat research op internet is het gelukt, dankjewel!!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 00:40

Ik heb een probleempje...

Was vanavond aan het werk en ik had een grote dweilemmer gevuld met water. Ik wilde hem op mijn karretje zetten, maar ik pakte de emmer niet goed vast en ik kiepte 10 liter water over mij heen (gelukkig niet de hele emmer). Mijn iPod Touch 3G zat in mijn broekzak, het arme ding kreeg een volle lading en is nu een eenzame verdrinkingsdood gestorven.
Hij staat nog wel aan maar het screen doet niets meer, hij kan dus niet uit, ik kan niet naar het menu: niets.
Is hij nog te redden of moet ik de Apple Store gaan verblijden met mijn aanwezigheid en geld?

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:04

Hallo,
ik heb een vraagje hoe krijg ik foto´s op mijn ipod touch via itunes?
Want ik kom er zelf maar niet uit!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:18

Stumper_ schreef:
Dat klinkt als een heel slim idee, dankjewel! Waar kan ik dat instellen?
Ik heb weleens geprobeerd om mijn iPod aan te sluiten, hem te openen als harde schijf en verborgen standen te weergeven en zo nieuwe nummers erin te plaatsen. Dit werkte echter niet. :P

Als je je iPod aansluit, en hij in iTunes verschijnt, zie je iets staan in de aard van "automatic synchronizing" met een hokje naast dat je aan- en uit kan vinken. Gewoon uitvinken :)

mayniac_val schreef:
Ik heb een probleempje...

Was vanavond aan het werk en ik had een grote dweilemmer gevuld met water. Ik wilde hem op mijn karretje zetten, maar ik pakte de emmer niet goed vast en ik kiepte 10 liter water over mij heen (gelukkig niet de hele emmer). Mijn iPod Touch 3G zat in mijn broekzak, het arme ding kreeg een volle lading en is nu een eenzame verdrinkingsdood gestorven.
Hij staat nog wel aan maar het screen doet niets meer, hij kan dus niet uit, ik kan niet naar het menu: niets.
Is hij nog te redden of moet ik de Apple Store gaan verblijden met mijn aanwezigheid en geld?

Je kan het proberen, maar ik vrees dat ze er niet veel aan kunnen doen. Garantie geldt ook niet, want dit is gewoon eigen schuld. Als ik jou was zou ik heb een weekje laten drogen, niet meer proberen aan of uit te zetten (jammer dat je dat al hebt gedaan, want soms verpest dat de boel met kortsluiting). Wie weet doet hij het dan gewoon weer :)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:39

Is de Ipod Touch 16 GB uit de verkoop ?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:55

Hij staat niet meer op de site van apple. Dus het zal wel. Vind het wel vreemd alleen 8, 32 en 64 is niet echt standaard en de nieuwe iphone heeft wel weer gewoon een 16GB versie.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:14

Weet iemand waar je in de winkel creative zen kan kopen?
Het liefste Assen/Beilen/Hoogeveen/Emmen

_Amber__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:09

liedje89 schreef:
Hij staat niet meer op de site van apple. Dus het zal wel. Vind het wel vreemd alleen 8, 32 en 64 is niet echt standaard en de nieuwe iphone heeft wel weer gewoon een 16GB versie.

Er is inderdaad geen 16GB versie meer.
Ondertussen is het de derde serie ipod touch's geloof ik en die worden niet gemaakt in 16GB

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:09

Wat is dat 1e, 2e en 3e generatie iPod Touch?
Hoor er mensen over maar geen idee wat het is.
Jammer dat die 16 GB eruit is, vind 8 wel wat weinig maar 32 weer erg veel (en duur).
Zit echt te twijfelen of ik iPod touch neem of niet.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:17

corientjuhh schreef:
Weet iemand waar je in de winkel creative zen kan kopen?
Het liefste Assen/Beilen/Hoogeveen/Emmen

Volgensmij zit er in Assen wel een dixons..daar verkopen ze creative zen mp4/mp3 spelers

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:46

is de toutch wat? ben van plan om hem te kopen :D
KUN JE OVERAL INTERNETTEN ENZO?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 14:19

je kan er alleen mee internetten als er een wifi verbinding is :) ik heb die van mij weer te koop staan telefoon ken het zelfde :=

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 18:22

Hey ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort een nieuwe computer, waar ik itunes op heb gezet, maar als ik mijn ipod inplug op mijn computer krijg ik bij itunes het volgende bericht:

De Ipod kan niet worden gesynchroniseerd. De vereiste map is onvindbaar.

Als ik dan op ok druk krijg ik het volgende:

Sommige onderdelen in de Itunes-bibliotheek zijn niet naar de Ipod gekopieerd, omdat er zich een of meer fouten hebben voorgedaan.
2 waarschuwingen in totaal.

Op het moment dat ik dan op ok druk, krijg ik het 1e bericht weer, en daarna het 2e bericht weer met een variërend aantal waarschuwingen...

Iemand enig idee wat te doen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:24

Ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb vandaag mijn splinternieuwe Ipod touch ontvangen :+
Maar nu? Hoe krijg ik er een spelletje op.
Waar vind ik nieuwe muziek en hoe zet ik die op mijn Ipod. Alle muziek die al op de computer stond heb ik al op de Ipod gezet.
Dus dat werkte goed :+
Maar hoe nu verder, hoe zet ik er een spelletje op en waar halen jullie je muziek vandaag zonder te hoeven betalen?

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 23:08

SAKKIA schreef:
Ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb vandaag mijn splinternieuwe Ipod touch ontvangen :+
Maar nu? Hoe krijg ik er een spelletje op.
Waar vind ik nieuwe muziek en hoe zet ik die op mijn Ipod. Alle muziek die al op de computer stond heb ik al op de Ipod gezet.
Dus dat werkte goed :+
Maar hoe nu verder, hoe zet ik er een spelletje op en waar halen jullie je muziek vandaag zonder te hoeven betalen?

Muziek kun je downloaden met bijv. Limewire. Spelletjes kun je downloaden in de Itunes Store en dan moet je goed opletten op de prijs die er achter staat, want er zijn ook zat gratis spelletjes.. ;)

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:57

Je zou het kunnen mailen ipv iets vragen bij 'reviews'. Reviews is daar namelijk helemaal niet voor. :+

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 19:17

Anthea schreef:
Je zou het kunnen mailen ipv iets vragen bij 'reviews'. Reviews is daar namelijk helemaal niet voor. :+

Oww is hij nog geplaatst ook dan. :')
Haha nou, dacht ik kan het proberen. :+

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:09

Weet iemand hier of ik Itunes zonder problemen opnieuw kan installeren? Ik bedoel, dat ik dan niet dingen kwijt raak van mijn iPhone? Een vriend was bang dat ik dan problemen kreeg met mijn iPhone. Ik heb nu heel veel problemen met iTunes (ook in combinatie met mijn iPhone) dus hoopte dat opnieuw installeren misschien ging helpen :=.

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 12:14

Ik heb mijn iPod touch. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 15:41

kan iemand mij vertellen waarom sommige album illustraties mysterieus verdwijnen? Heb er 3943 uur over gedaan om ze toe te voegen. :')