Katten net is mooier, dat zie je bijna niet. Of dat alleen aan de bovenkant doen en aan de zijkanten zwart gaas (zie je minder als groen vind ik).
Je tuin ziet er erg leuk uit! Als je de pergola ook naar je toegangspad door trekt en dan naar naast de voordeur, kun je bijna je hele tuin kattenren maken
Heel leuk geworden zo! Echt een heel ander gezicht! Om planten aan te planten had je wel goed weer vandaag, alleen voor jezelf minder haha
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-24 21:08
We zijn niet eens zo nat geworden...het miezerde toen we begonnen...later ging het iets harder en toen werd het droog.
Ik heb net mijn WC ombouw in elkaar gezet. Maar natuurlijk had ik weer niet goed nagedacht dus toen ik hem op zijn plaats wilde zetten zaten er een paar latjes in de weg. Dus die heb ik er weer afgehaald, dat ding op zijn plek gezet, en toen er weer op geschroefd. En ik zag ook dat ik de bovenste helft op de kop heb gedaan maar hij kan niet anders tenzij ik alles weer uit elkaar haal en dat vertik ik. Dus met wat aanpassingen staat hij toch.
Ja, ben er zo blij mee! Wil mooi weer zodat ik buiten kan zitten en ervan kan genieten...
Koper
Geplaatst: 16-06-24 08:47
Het is echt prachtig, Marlies. Zo leuk ook om lekker in de tuin bezig te zijn.
Voor zonnebloemen is het aan de late kant. Maar je kunt het altijd proberen. Wie weet wordt 't in september of oktober nog enigzins zonnig en dan heb je ze maar mooi staan
Maar ik zou niets op het gras zetten. Het is echt de pest met grasmaaien als je iedere keer dat setje moet verplaatsen. 2x: heen en terug.
Mri
Geplaatst: 16-06-24 09:18
Roodvos schreef:
Leuk setje
Maar ik zou niets op het gras zetten. Het is echt de pest met grasmaaien als je iedere keer dat setje moet verplaatsen. 2x: heen en terug.
Plus dat die bistro setjes funest zijn voor je gazon. De druk verdeling is matig tot slecht (smalle dunne pootjes) zeker ook omdat ze vrij zwaar zijn van zichzelf
Koper
Geplaatst: 16-06-24 10:32
Zo'n bistrosetje staat wel leuk maar zou je er ook echt gaan zitten? Je hebt toch al een fijne loungebank in je tuin? Als je nou een Parijs balkonnetje had dan snap ik dat je zoiets neerzet. Maar van mensen met ruimte snap ik nooit zo goed waarom ze zo weinig comfort zouden willen. Tenzij het natuurlijk voor de decoratie is.