Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Hebben jullie nog tips voor een goede app oid waar je een planning in kan doen / dingen kan afvinken? Mag ook best betaald.
Ik vind schoonmaken zelf niet zo erg maar er aan beginnen is lastig. Zoek een manier om gemotiveerd te worden haha.
Elke week m’n ouders uitnodigen als deadline is ook zoiets.
Marjo schreef:Ik val hier even binnen. Ik zit namelijk met een klein probleempje en wellicht hebben jullie een gouden oplossing voor mij![]()
Ik woon op de 2e verdieping van een appartementencomplex. Boven mij nog één andere woning en verder niets. De buren op de begane grond roken. Het is een vierkant gebouw waardoor ik aan de noord en oostzijde een buitenmuur heb. Mijn balkon en hun tuin zit aan de noordzijde, waar ook de slaapkamers zitten.
Doordat de buren op de begane grond roken, krijg ik die lucht in mijn slaapkamer als ik mijn raam open heb staan. Supervies. Ik heb wel goede geurkaarsen, maar die wil ik niet voor een half uur tot een uur aanzetten omdat die dan gaan tunnelen.
Omdat ik de buren moeilijk kan vragen te stoppen met roken in hun eigen tuin, ben ik op zoek naar wat tips om die geur uit mijn slaapkamer te houden? Ik kan natuurlijk altijd de ramen dichthouden, maar als het 's avonds een beetje afkoelt vind ik het wel lekker om frisse lucht naar binnen te hebben![]()
Raam dichtdoen als ik die stank ruik, ben je altijd te laat want die lucht blijft wel even hangen