Afgelopen februari begonnen met het renoveren van de trap. En de hal kon daarna niet achterblijven.
How it started:

How it's going:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Kaaaren schreef:Heb je marktplaats al in de gaten gehouden? Misschien kan je daar al een kant-en-klare goede kast vinden, of basis. Ook veel van die billy's staan op marktplaats.
Bedankt voor de tips! Marktplaats is altijd de eerste plek waar ik kijk![]()
Pax heb ik ook gehad, hele fijne kasten! Maar de blokjes zijn wel erg klein voor de hele muur. Het is een forse afstand. Of hebben ze ook niet-vierkante? Ben ook benieuwd naar die uitschuifbare planken, zal eens zoeken! Enige eis qua tafel is dat ik eraan kan werken en met 1 ander aan kan eten.
PSvanLot schreef:Ik had toch zo iets achterlijks bij de woonwinkel waar we ons interieur hebben laten stylen...
Ze hebben magazijn uitverkoop. Alles wat teveel in het magazijn staat wordt in de sale verkocht. Dit zijn artikelen die ook nog gewoon in de winkel verkocht worden.
We hadden bij de sale mooie lampen zien staan voor achter de bank. Afgeprijsd van €169,95 voor €75,00.
Helaas was het er nog maar 1 lamp in de sale en konden we in de winkel een tweede bijkopen voor de gewone prijs.
Ik vind daar al wat van, maar we wilden er graag twee en dus toch nog maar een tweede in de winkel gekocht. Kon niet voor de aanbiedingsprijs en er was er maar een in de sale over dus we hadden geen keuze. Maar toch een mooie korting dus tevreden. We hadden de auto vol en konden de lampen niet meenemen, dat zouden we later deze week doen.
Thuis nog eens naar de site gegaan voor een ander item waar de sale op stond. Stonden er nog 3 lampen online voor €75,00.
Ik heb er een besteld en die is vandaag bezorg. Vind het echt heel bijzonder dat er gezegd wordt dat alles wat in de hal staat van de sale verkocht kan worden en dat ze niets uit de voorraad halen. Blijkbaar doen ze dat dus wel.
Ben blij dat ik de andere lampen nog niet opgehaald heb, morgen ga ik de lamp uit de sale ophalen, en de lamp van €169,95, daar wil ik het geld van geretourneerd.
PSvanLot schreef:Zijn die veilingsites een beetje te doen voor een particulier?
DubbelFun schreef:Voor kleine goedkope dingen niet, want de veiligkosten zijn niet mis en als je het niet gaat ophalen komen er ook nog verzendkosten bij. Bij Auctions.bv refereren ze aan de adviesprijs, terwijl die in veel winkels/online vaak al véél lager ligt.
@menino: vloer verven zou ik niet doen. Blijft niet lang mooi (slijtage) en kan ook glad worden.
Die keitjes zijn leuk, maar lijkt me vreselijk met schoonhouden.
Needje schreef:Mijn vader heeft 20 jaar terug een hele muur tot kast gemaakt door planken en hangdingen te bevestigen en daar voor dan van die spiegel schuifdeuren geplaatst.
Ideaal!
Bij mij zit ie wel aan een muur die voor mij vrij waardeloos was in mijn kamer.
[ [url=m/RygCLt.jpg]Afbeelding[/url] ]