Haha 6 uur bij de kapper Idinn, wat ben je allemaal aan het doen bij de kapper

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik had het al tijden rood.. dus de onderste laag moest ontkleurd worden. Werkte niet helemaal mee. Nu heb ik galaxy kleuren (violet, paars, blauw, turquoise) ipv rainbow kleuren. Want geel en oranje zouden nu nog niet goed pakken. Maar dit vind ik ook wel leuk voor een tijdje.
Laat wel een vriendin de kleur bijwerkenVolgende keer dan enkel de bovenste helft uitgroei bijwerken en het rood bijwerken. Nu geen tijd voor haha
Prairy schreef:Banyu, goed gedaan
Esther, balen maar komt vast iets beters op je pad.
Poes, wij doen ongeveer 10-15% echt voor de lange termijn (eerder stoppen met werken), de rest is voor korte termijn, daarvan weet ik zo het percentage niet. Dat is dan inderdaad voor reizen, zorgverzekering, gemeente belasting etc.
poes schreef:Ok dank je voor de antwoorden. Normaal spaarde ik dus meer, nu dus nog 10% maar daar kom ik dus echt voor niets aan tenzij we een ander huis kopen. Dus lijkt me prima. Ook gezien de spaarboek die ik al heb.
Ben weer wat gerust
PSvanLot schreef:Prairy schreef:Banyu, goed gedaan
Esther, balen maar komt vast iets beters op je pad.
Poes, wij doen ongeveer 10-15% echt voor de lange termijn (eerder stoppen met werken), de rest is voor korte termijn, daarvan weet ik zo het percentage niet. Dat is dan inderdaad voor reizen, zorgverzekering, gemeente belasting etc.
Waarom spaar je voor zorgverzekering en gemeentebelastingen?
Varekaj schreef:Nou kreeg ze het idee om er eentje voor mij aan te kopen "want ik ga nog lang niet dood en dan is dat alvast een stukje erfenis"![]()
Dat vriend er pertinent tegen is dat ik zo een fiets zou hebben, daar had ze lak aan haha. Dus we zullen zien hoe dat nog gaat aflopen.
Eigenlijk zou ik eens moeten bijhouden hoe vaak ik nu ga tanken, en dan elke keer als ik een tankbeurt kan overslaan, dat bedrag in een potje stoppen.