Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tjiftjaf schreef:Het huis staat ver genoeg van de weg af. Ik denk niet dat dat de reden is dat het huis maar niet verkocht wordt. Er moet volgens mij wat anders zijn.
Nadir schreef:Nymeria schreef:Gave stek! Gezien de vraagprijs woon ik in een heel andere regio, wordt maar weer eens pijnlijk duidelijk
Nou, inderdaad. Voor dat geld heb je hier met een beetje mazzel net een middenwoning
manzano schreef:tjiftjaf schreef:Het huis staat ver genoeg van de weg af. Ik denk niet dat dat de reden is dat het huis maar niet verkocht wordt. Er moet volgens mij wat anders zijn.
Vind hem erg dicht op de weg liggen nog. Laatst bij een huis gekeken dat nog verder van de weg af lag en werd gek van de herrie. Was voor ons een nog go.
tjiftjaf schreef:Iemand al eens bij dit huis wezen kijken?
https://www.funda.nl/koop/bellingwolde/ ... derweg-13/
Ik verbaas mij er echt over dat het nog niet is verkocht. Deze woning heeft genoeg mogelijkheden voor wat paarden te houden en de prijs is niet erg hoog.
Er is door de makelaar al 2 keer een openhuizendag geweest en ook veel kijkers. Ik ken het huis van langsrijden maar verbaas mij dat het nog steeds niet is verkocht.
Wat zou er met het huis mis zijn dat niemand het koopt?
tjiftjaf schreef:Maar bij dit huis zijn veel kijkers geweest. Ik heb ook willen kijken maar kon niet op de open huizendagen die de makelaar had georganiseerd. Dus ik had pech want kon geen individuele bezichtiging krijgen. De makelaar had verwacht dat het snel verkocht zou worden. De kijkers stonden wel in de rij dus deze kijkers hadden zeker interesse maar dus niet geboden. En dat vind ik vreemd. Ik ben inmiddels niet meer op zoek maar vraag mij wel af wat er mis is met dit huis dat alle kijkers afhaken.
Ik ken de weg wel maar vind het niet overdreven druk.
tjiftjaf schreef:Rina, wat heb jij gekocht?
tjiftjaf schreef:Iemand al eens bij dit huis wezen kijken?
https://www.funda.nl/koop/bellingwolde/ ... derweg-13/
Ik verbaas mij er echt over dat het nog niet is verkocht. Deze woning heeft genoeg mogelijkheden voor wat paarden te houden en de prijs is niet erg hoog.
Er is door de makelaar al 2 keer een openhuizendag geweest en ook veel kijkers. Ik ken het huis van langsrijden maar verbaas mij dat het nog steeds niet is verkocht.
Wat zou er met het huis mis zijn dat niemand het koopt?
Hobbyhorse schreef:tjiftjaf kun je niet proberen alsnog een individuele bezichtiging te krijgen?
Dat met dat snel verkocht is in ieder geval niet gelukt en zo zag ik ook pas en huis waar eerst toch echt bijstond dat het kijkdagen had en de prijs een vanaf prijs was en dat is nu ook weg uit de tekst.
Soms is er bij een pand ook iets wat niet meegefotografeerd is wat echt een ramp is of soms is er gewoon ook helemaal niks mis met een huis maar past het de kijkers net niet en jou misschien net wel.
Steentje schreef:We hebben ons finaal bod vanmorgen laten weten.
Nu is het nagels bijten en afwachten tot we iets horen.Zó spannend dit!
Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie het verlossende woord kregen?