La_Lune schreef:Ik kijk echt uit naar de na-foto’s, ik ga hier zo goed op,
Dit!!

Wat wordt het mooi zeg, echt heel gaaf!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Aan het einde van de dag ga ik dan de tweede laag over de rest doen. En dan maar duimen dat de donkere vlekken er niet teveel weer doorheen komen. Maar zelfs dan ziet het er sowieso weer heel wat frisser uit dan het deed!
Lizz schreef:Ik ven bijgelezen, wat een mooie updates.
En wat een verschil dat dak!! Zo mooi wordt het.
Wij moeten ook ooit ons dak gaan doen, maar zie er een beetje tegen op.
tamary schreef:Luxe plekje aan het worden zo.
Haal wel liever een houder voor de liksteen, zout en metaal gaan niet samen.
xXutopiaXx schreef:Ahh ziet er echt super uit zeg! Je merrie kijkt inderdaad helemaal blijEn ik vind dat jonkie ook echt een leuk ding!!!
K*utgeld...![]()
superpony schreef:Ja, je moet eerst doen wat kan en dat het bruikbaar is natuurlijk. Wij hebben onze schuilstal voor nood gemaakt en willen nog veranderen etc, maar ze redden zich goed en dat geeft ons weer wat tijd.
Ik kijk wel naar camera's, maar dan moeten we waarschijnlijk ook wat aanpassingen doen en ik moet dan een nieuwe telefoon![]()
Heerlijk zoals ze staan!!! En kaal is prima als ze nog buiten droog kunnen liggen. Hier maken ze van stro of vlas een grote wc. Maar ze plassen en mesten ook op het steen en de matten.
pmarena schreef:Heeft ook wel weer zijn voordeel juist met die 2 doorgangen, geeft toch een beetje meer beschutting. Ziet er fijn uit zo voor de knolliesJe ziet wel meteen hoeveel rotzooi ze inlopen hè.
Hier bevalt houtkorrel het beste in de oude schuilstal, waar ze nog wel eens een dutje willen doen in de wintertijd. In de nieuwe schuilstal heb ik alleen die dikke rubberen matten, daar wil ik toch liever niet dat ze gaan liggen en al helemaal liever niet dat ze dat als WC gebruiken. Daar moeten ze gewoon kunnen schuilen, eten en drinken en ik wil zonder te soppen naar het zadel / voerkamertje kunnen lopen![]()
Dus daar geen strooisel. Als ze zouden willen zouden ze ook best kunnen liggen maar dat doen ze toch liever in die oude schuilstal die net een stukje verder in de wei staat.
pol013 schreef:Helemaal met pmarena eens. Met 2 openingen vind ik 1,50 echt prima hoor. Zou verbreden lekker heel laag op een prioriteiten lijst zetten.
Ziet er top uit.
MarliesR schreef:tamary schreef:Luxe plekje aan het worden zo.
Haal wel liever een houder voor de liksteen, zout en metaal gaan niet samen.
Oh top, goed dat je het nog eens zegt, want dat is zoiets wat ik al tijden af en toe denk van "ohja, moet ik ook nog eens regelen". Nu gelijk op de bestellijst gezet voor de volgende bestelling![]()
Ir111 schreef:
Ethelate schreef:Voor nu het touwtje iets langer laten dat het zout niet op de trailies hangt?
Zo doe ik dat eigenlijk altijd
De stal is mooi geworden zo!