Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:36 graden op dit moment, mijn vriend en ik liggen in de tuin, die ik even daarvoor helemaal onkruid vrij heb gemaakt. Ook heb ik het gras maar even gemaaid. Was wel even warm, maar in bikini was het prima te doen.![]()
Heel eerlijk, ik vind dit ontzettend fijn, kan ook prima tegen warmt. Wel hebben we de tuinslang uitgerold zodat we er af en toe even onder kunnen staan.
Rienn schreef:36 graden op dit moment, mijn vriend en ik liggen in de tuin, die ik even daarvoor helemaal onkruid vrij heb gemaakt. Ook heb ik het gras maar even gemaaid. Was wel even warm, maar in bikini was het prima te doen.![]()
Heel eerlijk, ik vind dit ontzettend fijn, kan ook prima tegen warmt. Wel hebben we de tuinslang uitgerold zodat we er af en toe even onder kunnen staan.
Meliaforever schreef:[naam] schreef:Verstand nu weg, flink was ijs inslaan om zwelling tegen te gaan
Ja verstand is nu weg, viel gelijk flauw daar. Moest opgehaald worden met de auto.
Was op de scooter, maar durfde het niet aan.Zeker niet met die hitte.
Heet, hete föhn als je geluk hebt.
Meliaforever schreef:Rebecca schreef:Verstand nu weg, flink was ijs inslaan om zwelling tegen te gaan
Ja verstand is nu weg, viel gelijk flauw daar. Moest opgehaald worden met de auto.
Was op de scooter, maar durfde het niet aan.Zeker niet met die hitte.
Heet, hete föhn als je geluk hebt.