Net brood en lasagnespul gehaald, was voor €5,80 klaar en heb dus nog €26,20 over voor de rest vd boodschappen. Kijken of dat lukt inc de eerste paasspullen.
Lees normaal stil mee maar voor de randstad mensen hier bij hoogvliet is morgen nog andrelon 1+1
*kruipt terug*
Alwiene
Geplaatst: 19-03-18 15:49
lor1_1984 schreef:
Net brood en lasagnespul gehaald, was voor €5,80 klaar en heb dus nog €26,20 over voor de rest vd boodschappen. Kijken of dat lukt inc de eerste paasspullen.
Grappig dat jij over Pasen begint. Ik eet khd beperkt dus was toch al niet van plan veel paaseitjes (chocolade dan) te kopen, maar kreeg net een mail dat ik een chocolade paaspakket van Godiva heb gewonnen, dus nu hoef ik die zeker niet meer te kopen haha. Ook een soort besparen op de boodschappen!
Ik ga gourmetten en brunchen. Doe gewoon 2 van die kleine bakjes vlees per keer en zorg dat ik eieren, luxe afbakbroodjes, beleg en een fles sap in huis heb. Wat komkommer, champignons, paprika en ananas om te knagen bij de gourmet, stokbroodje erbij en klaar. Sausjes heb ik nog liggen dus dat scheelt weer.
Ze hebben bij de lidl ovenschalen zag ik met groente en met vlees heb er namelijk 1 die geen vlees eet ga ze van de week eens even bekijken bij de lidl
De boodschappen kon ik vandaag niet kopen, dit ga ik morgen doen. Eens kijken hoeveel ik kwijt ga zijn, ik heb nog niet alle maaltijden voor deze week uitgedacht.
Met Pasen weten we nog niet of en zo ja wat we gaan doen, ook maar eens over nadenken of we met het gezin wat gaan doen of ook met de familie en zo ja wat.
Wij waren deze week €23 euro kwijt ongeveer. Moeten later deze week nog wel weer brood, melk en ontbijtgranen halen denk ik en eten voor dit weekend, krijgen gasten en weet nog niet wat ze wel en niet eten
Ons menu is vandaag en morgen bietjesstamppot, woensdag en donderdag pasta ovenschotel en vrijdag zalm uit zo'n papiertje met kruiden erin, krieltjes en worteltjes.
Kreeg van de week nóg een mailtje, dit keer van Max Havelaar, dat ik een pakket gewonnen heb met 10 fairtrade paaslekkernijen. Nou volgens mij hoef ik voor Pasen (en daarna) ff niks lekkers te kopen haha. Geen idee nog wat erin zit, spannend wel!
Vanmiddag ook lekker bespaard op de boodschappen. Had een poosje terug een bon bij Social Deal gekocht van een bakker hier, 10 euro te besteden op het hele assortiment, normale Social Deal prijs 5 euro maar ze hadden weer zo'n extra kortingsactie van € 2,50 die ik ervoor gebruikt had dus uiteindelijk maar € 2,50 betaald voor een bon van € 10,= Daar hebben we 2 hele en 3 halve broden voor kunnen kopen. De vriezer zit dus voorlopig weer vol met brood van de bakker en voor veel minder dan het in de supermarkt had gekost
Nog even bij de slager gebruik gemaakt van Gehaktdag, scheelt toch ruim 3 euro per kilo t.o.v. de normale prijs.
Wilde bij de AH de Sourcy Mango meenemen maar trof helaas wéér een leeg schap.