Ik kom hier ook weer eens neuzen... ik was nog steeds erg tevreden over mijn sony toen ik voor de grap tegen mijn moeder zei als mijn sony er mee ophoudt wil ik er een met achtergrond licht. prompt kwam mijn stiefmoeder van ik wil hem wel van je over nemen.
mijn vraag is alleen hoeveel kan ik vragen voor mijn witte sony 2 met cover met lampje? hij is in december 2 jaar oud.
Om dat te vieren heb ik alvast een Kobo aura HD gekocht
een heerlijke reader! ik heb echt geen spijt dat ik een paar tientjes meer uit gegeven heb en de aura HD gekozen heb! echt geweldig!
Ik had trouwens alleen het probleem dat hij tijdens het lezen op slaapstand ging... maar dat komt waarschijnlijk door de magneetjes zoals Meert hier schrijft.
Meert schreef:Hier niet echt problemen met de sleepcover. Enige is dat soms als de cover omgeslagen is, de magneetjes aan de achterkant tegen elkaar aankomen en de ereader dan op slaapstand gaat.
Ik vind alleen dat de accu snel leeg is... binnen 2 weken... nu had ik volgens de statistieken wel 9 uur gelezen maar toch.... misschien omdat het de eerste keer was ofzo?