Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:12

Wow Sky_As, wat mooi! Vind vooral de slaapkamer erg gaaf. :j

En fokfanaat, jullie schieten inderdaad lekker op zeg! Lijkt me echt leuk dat je er helemaal je eigen paleisje van kunt maken. :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:13

Heerlijk zo'n grote kast Sky_As!!!!!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:17

Voor bedden: kwam IKEA niet heel goed uit de tests??
Fokfanaat: Jeetje jullie gaan hard zeg! Ben benieuwd straks naar het eind resultaat.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:19

Ikea komt idd goed uit de tests :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:26

DQ, 180 bij 220 is de maximale standaardmaat, maar ik ben bang dat je het niet voor dat bedrag gaat redden O:) Bedden zijn echt niet goedkoop!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:37

Wow, die slaapkamer op de vorige pagina is echt prachtig! <3 Hele mooie kast ook! Wij hebben ook zo'n grote kast, iets groter nog, heerlijk!

Hebben jullie een opberg idee voor het kastje onder de gootsteen? Er zitten bij mij geen planken is, dus het is gewoon 1 grote kast en dat vind ik beetje zonde van de ruimte :=

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:43

Kentaro schreef:
Dat zijn zeker mooie huizen ook!!

(wij hebben dat nadeel van een nieuwbouwhuis gelukkig niet :D Het is maar een projectje van totaal 13 huizen en die van ons is waarschijnlijk het laatste af :+ :D )

Dat hebben wij ook *\o/* Gelukkig maar 5 huizen. Heb ooit eens in Rosmalen (ook zo'n nieuwbouwwijk als bovenstaande foto's, ben er al een aantal jaar weg en het is daar nog steeds niet klaar, verschrikkelijk!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:04

SuSem schreef:
Gave kast! Maar das geen Pax van Ikea toch?

haha nope, die komt niet bij de ikea vandaan....... (bij Pronto, daar hebben ze echt gave spullen! het bed en de bank komen daar ook vandaan.... kijk uit, erg verslavend om daar heen te gaan!)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:11

@ fokfanaat, naar jou antwoorden moet ik niet te vaak kijken hoor, het zou voor mij verslavend werken zo'n verbouwing, dat heb ik nu al in het huurhuis.... iedere keer weer van die dingetjes zien die beter kunnen.
Mocht het project waar we voor ingeschreven staan doorgaan en wij zitten erbij, zou ik echt gaaf vinden, dat is dan bouwen in eigen beheer. Kunnen we in ieder geval een heel eind alles zelf bepalen.
Het liefst zou ik eigenlijk een oud boerderijtje of iets anders opknappen, maar dat is hier in de buurt onbetaalbaar. En die starterswoningen gaan heel betaalbaar worden...dus ja helaas.
Voor mij niet zo'n gaaf project als voor jullie

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:26

Oh bij Pronto kom ik dan echt niet meer............. bank gekocht.... wat een flut kwaliteit!

Kentaro

Davinia, dat hebben wij straks ook en dan wil ik, ja hoe omschrijf ik dat...., een soort van rekje met planken erin plaatsen (je ziet ze volgens mij o.a. bij de blokker) Als ik er een plaatje van kan vinden, zal ik proberen die hier te plaatsen!

Squawk, ik ben daar ook super blij mee!! Er staan al huizen. Dit zou eerder gebouwd worden, maar door faillesement van de bouwer heeft het een hele tijd stil gelegen. Vrienden van ons kochten een nieuwbouwhuis in Zoetermeer. Als je kijkt hoe lang ze over van die oprijplaten hebben moeten rijden..... En vooral als het regende, was het een grote klerezooi...

Wij hebben onze matrassen ook van de Ikea! (bed niet, want de bedden daar vonden wij voornamelijk érg laag....) Bevalt super. Weet alleen niet of ze ook 220 lengte hebben!? (wij hebben 200)

Squawk

Sky: zeker verslaven daar! Vriend en ik zijn er laatst geweest, ook hele leuke accessoires daar!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:27

Wij hebben wel ikeabed........ gewoon extra hoge pootjes onder maken. We hebben nu praktisch een bejaardenbed zo hoog :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:31

:D Wij hebben nu bed van Leen Bakker. Maar met matras, dekmatras en schapenvacht ( :o ) is het inderdaad een bejaardenbed geworden... :+ :D

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:35

Davinia_ schreef:
Wow, die slaapkamer op de vorige pagina is echt prachtig! <3 Hele mooie kast ook! Wij hebben ook zo'n grote kast, iets groter nog, heerlijk!

Hebben jullie een opberg idee voor het kastje onder de gootsteen? Er zitten bij mij geen planken is, dus het is gewoon 1 grote kast en dat vind ik beetje zonde van de ruimte :=

Ze hadden hier een metalen draadmanden rekje in een reklamekrantje staan. Zaterdag heb ik weer een auto en dan wil ik er 1 of twee halen voor onder in mijn kledingkast.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:36

Dit is ons bed....
Afbeelding

Boxspring op poten en daarop een binnenveringmatras.
Hoofd en voetbord zelf gemaakt......

Deze poten zitten er onder....
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10223463/
Maar 20cm is wel hoog met 2 van die dingen erop. Volgens mij hebben we ze een stuk afgezaagd.
Laatst bijgewerkt door manzano op 14-02-12 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:37

ik heb mezelf vorig jaar verwend met een bed van Tempur *\o/*

Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:38

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:39

Ik wil ook nog een nieuw bed t.z.t. Maar daar moeten we eerst maar een tijd voor sparen :+
Dan kan ons huidige bed doorschuiven naar de logeerkamer.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:40

OH, dat tempurbed is móói!!!

Manzana, het eerste dat ik wilde zeggen toen ik de foto zag, DIE HEB IK HELEMAAL NIET GEZIEN............. En toen las ik dat jullie hoofd en voeteinde zelf hadden gemaakt....... :+ :D
Erg mooi geworden zeg!!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:43

manzano schreef:
Oh bij Pronto kom ik dan echt niet meer............. bank gekocht.... wat een flut kwaliteit!

oww oke, en wanneer kwam je daar achter?
onze bank is nu 4 maanden oud en doet het nog prima moet ik zeggen..... (was wel een iets duurdere bank, vergeleken met sommige andere banken die er stonden dan).
Ons bed is ook superhoog, echt zo fijn! zou echt nooit meer anders willen.

Wat een prachtige dingen komen weer voorbij (heb eigenlijk alweer zin om een nieuw huis in te richten :D haha)

(....misschien heb ik mijn roeping gemist :D....)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:47

Na een jaar of anderhalf ofzo........... Stof verkleurde al vrij snel en van een van de bankdelen staat de rugleuning bol. Op zich niet erg als hij tegen de muur staat, maar het lijkt alsof er iets los gesprongen is ofzo.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:47

Supergave bedden komen er voorbij! Wij krijgen in maart onze nieuwe matrassen, Pulman matrassen, ook een rib uit je lijf! Wij hebben nog twee onderstellen Boxsprings en we krijgen dus alleen nieuwe matrassen. Manzano ik vind dat hoofd en voeteneind erg mooi zo zelf gemaakt! Hoe hebben jullie dat gedaan? Wij hebben namelijk een boxspring zonder voeteneind en vind dat toch wel heel mooi om er bij te hebben..

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:43

Wij moeten eigenlijk ook een nieuw bed, maar ik schrik elke keer weer van die prijzen :)) Vind het toch een hele uitgave...

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:52

Is het ook. Maar het is wel iets waar je echt iet aan kunt hebben en ook een hele tijd mee kunt doen.