Ah, heel erg bedankt! Wel jammer dat ie zwaarder is. Ja, ik kan tareren, maar het is geen heel simpele handeling met mijn weegschaal. En voor mezelf vind ik het nog niet zo'n punt, maar ga binnenkort een lang weekend weg, en had gehoopt het de oppas makkelijk te maken.
Net weer bij de Action geweest - duct tape - douchegordijn - tasje - whiteboardmarkers - deo en nog wat spulletjes die ik niet opschrijf, want die zijn bestemd voor een jarige die naar alle waarschijnlijkheid nieuwsgierig meeleest
Ik wil het nieuwe topic & weer naar de action offcourse
rommulus
Geplaatst: 19-07-11 20:42
heb het idd als ontklitter gebruikt maar of het nu wel zo of niet zo gebruikt had moetten worden
ik had sil gewassen en ontklitter er in gedaan fotoshootje gehad en daarna kwam ik er weer niet door
hoe dan ook ik vind het echt dure zooi ik had zeker een compleet flesje nodig om het zo'n beetje overal te kunnen krijgen (manen zijn lang en staart extreem dik) en met cm langer niet zo veel
Die lederdoekjes zijn echt ideaal zeg. Ik maak nu iedere bijna keer na het rijden alles ff een beetje schoon en als ik dan alles schoonmaak voor een wedstrijd ben ik zo klaar We hebben net een huurhuisje gekregen dus ik ga donderdag de action maar weer eens leegkopen