Forel is mooooi, hebben wij hier ook op de muur en eigenlijk passen alle andere (fellere) kleuren er wel bij. Wij hebben iig al groen gehad en nu dus wat meer natuurtinten, maar ook lila bijv
Denk dat forel ook heel gaaf staat met (oud)roze accessoires. Ik zou zelf nooit een felle kleur muur nemen, maar dat komt omdat ik heel snel uitgekeken ben op 1 aanwezige kleur Dus heb gekozen voor neutrale basis en heb zo een goed excuus om regelmatig nieuwe accessoires te kopen
Woow Mae, onze woonkamers hebben qua indeling wel wat van elkaar weg
Ik ben nog opzoek naar een mooi drieluik voor boven de bank
asjemenou
Geplaatst: 22-08-11 20:53
Ik stem ook voor forel. Of 1 tint donkerder, weet niet welke je dan krijgt? Ik heb zelf leem op de muur, is wat bruiner maar ook erg mooi vind ik! Heb er verder veel grijs bij, en zo is tenminste niet echt alles grijs.
Manzano, wat leuk ingericht, ik zie veel ikea. Lijkt op mijn huisje, ook veel Ikea en grijs en wit en roze.
SanneVD
Geplaatst: 22-08-11 20:54
Weer leuke foto‘s!
Frozenstar succes met huis!
Chantal, wat balen met die keuken! Ziet er netjes uit, wordt mooi! Ja opruimen ging heeerlijk hihi
Grappig diezelfde indeling. Laura jou bank lijkt op die ik krijg! Nog max 3 weken tot ik hem binnen krijg eindelijk! Waar heb jij hem gekocht?
Wat grappig, inderdaad dezelfde indeling qua meubels Kom je al gauw op uit met een wat langere, smalle woonkamer. Wij kunnen weinig switchen ivm de bank en de aansluiting voor de tv.
Misschien daarom wel dat ik regelmatig accessoires verander, ik houd nogal van verandering haha
Ik ben druk bezig mijn kamer in te richten. Had eerst alleen een kast en een bed dus niet echt gezellig.. kon ook geen verhuisdozen uitruimen omdat ik nog geen bureau had. Maar die staat nu eindelijk dus het kan beginnen Nu alleen nog een mooi barok tafeltje voor fotolijstjes en boxen en ik heb hélemaal de kamer die ik wilde.
@ Sanne, mijn bank komt van de Profijtmeubel. Heerlijk!
@ Mae, ik wilde per se een hoekbank...haha dan kun je idd weinig schuiven met meubels. Helemaal omdat ik nog een balkondeur aan het voeteneind van de bank heb. Denk dat ik ook wel regelmatig zal gaan wisselen met accesoires..woon er nu pas 3 weken dus het is nog niet eens helemaal af.
hallo allemaal ik kom mij hier ook melden heb een nieuwbouw woning gekocht en 29 aug hebben wij onze kijkdag hopelijk horen wij dan wanneer we de sleutel krijgen. Wij zijn al heel vaak wezen kijken het enige wat ze toen nog moesten doen was de plafon spuiten deuren erin en in onze slaapkamer de schuine dak afwerken..
Wij zijn nu heel druk met alles regelen loodgieter tegelzeter ect. Hebben de keuken al in bestelling staan de bank ook laminaat zijn we nu mee bezig om een leuk prijsje van te maken maar al met al schieten we nu al wel op.
Ik was eigenlijk beneiuwd naar jullie mening ik heb namelijk een laminaat vloer best een donkere kleur onze bank eetkamer stoelen zijn wit en eettafel +salontafel zijn van lichtwarm hout.. hebben jullie een idee welke kleur mooi is op de wanden? wij zijn er wel uit dat het niet donker moet zijn aangezien de vloer al zo donker is. tips zijn er welkom op het moment
heb het even opgezocht denk toch dat het iets te donker is voor de woonkamer bedankt voor de tip misschien komt die wel in een andere kamer vidn het wel een mooie kleur
Je kunt wel beter kleurstaaltjes in de winkel bekijken ipv op internet. Gewoon een stel verschillende meenemen! Mijn kleur, leem, is op mijn laptop hardstikke grijs, in de winkel grijs/bruin, en buiten en in mijn appatement is het bruin. Ligtr er maar net aan wat voor licht er op valt.
kleurstaaltjes meenemen en met een stukje tape op de muur plakken. dan zie je wat voor licht er op valt enzo idd
annelies_b
Geplaatst: 22-08-11 22:37
ja dat gaan we ook zeker doen maar dacht kijk even snel op internet wist helemaal niet welke kleur het was haha.
annelies_b
Geplaatst: 22-08-11 22:38
Ariebombarie schreef:
kleurstaaltjes meenemen en met een stukje tape op de muur plakken. dan zie je wat voor licht er op valt enzo idd
oo das ook handig denk dat ik dat maar ga doen heb aanstaande maandag kijkmiddag kunnen we gelijk kijken
Time2Tri
Geplaatst: 23-08-11 05:57
Mooie foto,s flitsen hier weer voorbij
@Laura1988 .Leuk dressoir , tv kasje en salon tafel heb je ...lijkt erg op mijn meubels . Heb volgens mij zelfs dezelfde greepjes . Uit welke serie/lijn komen die ?
Dit zijn de tegels in onze wc; mat wit en donkergrijs/antraciet. Nu is er niet tot bovenaan getegeld, dus het laatste stuk muur moeten we verven. Alleen welke kleur?? We hebben nog witte verf, roomwit (ral9010) en heel lichtgrijs. Laatste kleur is ook echt net wit af.. Eventueel kan er natuurlijk een andere kleur gekocht worden, dat is geen probleem. Iemand een idee welke kleur we de muur kunnen verven??