Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Die heb ik al geprobeerd, ook de duurdere merken maar helaas... Het mocht niet baten. Daarom ook al de moeite voor dit
Mayflower_ schreef:Ik haalde daar altijd de reinigingsmelk van Hegron, deze:
Alleen kan ik hem nergens meer krijgen hier in de buurt!Als iemand 'm tegenkomt bij de action, meldt het mij!!
Mayflower_ schreef:Nee helaas, heb zowat alle action's in Friesland al gehad. Best wel zielig haha, als je bedenkt dat het om reinigingsmelk gaatmaar ik kan niet over veel merken reinigingsmelken en deze wel
xxelviraxx schreef:Hmm ben netvoor het eerst bij de Action geweest op de westermarkt in Tilburg. Wat een zooi is het daar zeg. En ze hadden niet eens die lederdoekjes. Ik had het nog gevraagd. En toen was ik helemaal vergeten naar die containerstickers te kijken. Grr. Maar goed ik heb wel shampoo en badschuim gekocht. Volgende keer ga ik wel weer naar Reusel of naar Oirschot.
Mayflower_ schreef:Ik haalde daar altijd de reinigingsmelk van Hegron, deze:
Alleen kan ik hem nergens meer krijgen hier in de buurt!Als iemand 'm tegenkomt bij de action, meldt het mij!!
xxelviraxx schreef:Hmm ben netvoor het eerst bij de Action geweest op de westermarkt in Tilburg. Wat een zooi is het daar zeg. En ze hadden niet eens die lederdoekjes. Ik had het nog gevraagd. En toen was ik helemaal vergeten naar die containerstickers te kijken. Grr. Maar goed ik heb wel shampoo en badschuim gekocht. Volgende keer ga ik wel weer naar Reusel of naar Oirschot.
SAKKIA schreef:Afgelopen weekend toch de helicopter gekocht voor vriendliefDoet ie het niet
![]()
Of nou ja het ding stijgt niet op, en die rotorbladen gaan ok niet draaienAlleen de lichtjes gaan aan
Dus het ding gaat terug en ik twijfel nog even of ik eennieuwe mee ga nemen
Daphne__ schreef:Die bengal balm is trouwens prut voor muggenbulten![]()
Mijn vader was gestoken door een mug en die smeerde er een klein beetje op, de volgende ochtend zijn arm vanaf z'n vingers tot elleboog helemaal opgezwollen en roodZonder die bengal balm was het minder erg, hij heeft nog nooit zo'n last gehad van een muggenbult.