Plantjes kopen kan prima, maar in de tuin zetten zou ik even mee wachten. Heel veel regen vandaag, morgen ook nog. Woensdag zou beter worden.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-24 08:01
Mijn 2 nichten hebben speciaal vrij genomen om mij te komen helpen en ze moeten meer dan een uur rijden dus die plantjes gaan er toch echt in vandaag. We gaan kijken hoever we komen en anders doe ik de rest later van de week maar we gaan er wel echt aan beginnen.
Regenponchos... volgens mij gewoon bij de action te halen
Koper
Geplaatst: 10-06-24 08:59
Wel na het planten de plantjes goed water geven
Succes Marlies, heel lief van je nichten dat ze komen helpen. Jullie gaan vast wat moois bij elkaar verzamelen en ik ben nu al benieuwd hoe het straks in je tuin zal staan
Ja maar ze moeten om 15.00 weer terug om de files voor te zijn. Ze moeten richting IJmuiden.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-24 15:15
Fotobom! Ik ben er zo ontzettend blije mee! Ik heb een rode roos in het midden, ik heb 2 kleuren vlinderstruik, een Hibiscus en verder weet ik alle namen niet meer. Maar het is mooi. Oh, een buxus haagje en lavendel.
Suzanne F.
Geplaatst: 10-06-24 15:18
Leuk! Heb je echt buxus genomen of een buxus vervanger? Want met buxus blijf je spuiten of je haagje is weg volgend jaar.
Er wordt nauwelijks meer buxus verkocht dus ik gok dat het Ilex is. Ik zie ook nog pieris staan? En heb je ook witte vingerhoedskruid? Wel opletten daarmee want die is flink giftig, alle delen van de plant.