Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emilyslaluna schreef:Hoi allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en hoop nu eindelijk mee te kunnen praten. Ik hoop volgende week mijn contract te tekenen en dan kunnen mijn vriend en ik eindelijk onze zoektocht beginnen!
Nu zoeken wij iets tussen zijn werk en die van mij in. Hij zou 45-50min kunnen rijden en ik max 30min i.v.m. mijn type werk. Nu vraag ik mij af of er een manier is om op Funda als het ware twee zoekgebieden in te stellen vanuit onze beiden werklocaties en dan in één opslag te kunnen zien wat daartussen zit. Want nu kan ik enkel zoeken op een x km straal rondom stad x. Maar 9/10 keer is het toch de verkeerde kant op van waar we zoeken.
Heeft iemand tips?
pantarhei schreef:Je kan dan toch ook een plaats tussen die twee plekken kiezen met x km eromheen
chevax schreef:Een paar pagina’s terug schreef ik over de problemen mbt het huis waarop we hebben geboden. Na een goed gesprek met de verkoper zijn we weer terug in onderhandeling, maar wij willen geen contact meer met zijn makelaar en dat begreep verkoper maar al te goed. En de klacht bij de NVM blijft ook gehandhaafd, maar dat gaat over de handelswijze en niet over dit pand. We hebben ook tegen de verkoper gezegd dat we een klacht indienden en hij kon zich dat goed voorstellen.
Nou, nu hopen dat ons huis binnen de gestelde termijn wordt verkocht zodat we dit definitief kunnen aankopen.