Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vigo_is_lief schreef:Hoi hoi! Heeft iemand leuke inrichtings tips voor mijn appartement? Het is 1 grote ruimte, en ik vind juist zo leuk om van die cozy hoekjes te maken, maar dat gaat hier een soort lastig naar mijn idee… misschien kan ik onderscheidt maken van de eethoek en bank door iets van een toffe roomdevider ofzo. En misschien wil ik ook nog een kleur op de muur ofzo
Ik wil eerst de basis goed hebben, voordat ik verder ga met decoreren enz, heb natuurlijk gewoon leuke dingetjes voor op kastjes en aan de muur enzo![]()
Er komt ook nog een tv meubel en de stereo moet uiteindelijk op een kastje komen te staan. En de vloer is niet helemaal mijn stijl, dus ik wil nog een ander groot kleed leggen bij de bank![]()
(En deze chaos aan dozen gaan natuurlijk nog naar de papierbak, dus negeer die maar)![]()
[ [url=m/cNZkYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KimQL2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sjwcNQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9yXPju.jpg]Afbeelding[/url] ]
Love_Rosie schreef:[ [url=m/IkZuCX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben in de woonkamer bovenstaand plafond en 2/5 muren zijn met de stenen. Nu nog s het behang op de andere 3 inmiddels erg oud maar omdat we er elke dag tegenaan kijken weten we ook niet zo goed wat er nu weer op moet. Vloer is wit met een grijzig motief en grijze voeg. Iemand ideeen? Ik kan niet echt betere foto nemen ivm foto’s aan de muren.
Daarnaast, heeft er iemand ervaring met het laten verven van het keukenmeubel.. dus de kasten van de keuken zegmaar
Wij hebben in de woonkamer bovenstaand plafond en 2/5 muren zijn met de stenen. Nu nog s het behang op de andere 3 inmiddels erg oud maar omdat we er elke dag tegenaan kijken weten we ook niet zo goed wat er nu weer op moet. Vloer is wit met een grijzig motief en grijze voeg. Iemand ideeen? Ik kan niet echt betere foto nemen ivm foto’s aan de muren.
Daarnaast, heeft er iemand ervaring met het laten verven van het keukenmeubel.. dus de kasten van de keuken zegmaar
Sheran schreef:Prachtig, het is op het plaatje al rustgevend!
Zou iemand met me mee kunnen denken? Ik heb nu tegen de muur van mijn kamer een Lundiakast die een samenraapsel is van restjes die we nog hadden staan. Het hout in het midden is een uitklaptafel (er zit normaal nog een spiegel op maar die is stuk). Hij is 2.90 hoog, 2,40 breed en 30 cm diep.
[ [url=m/puyKGM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het slordig en onrustig staan, en ik zou daar graag een strakkere, witte kast
willen met in ieder geval een deel 40 cm diep in plaats van 30, en het onderste deel dicht. Waarschijnlijk zouden het drie delen van 80 cm breed worden.
Ik was een beetje aan het rondkijken en heb wel dingen gevonden die ik mooi vind, maar ze zijn erg prijzig. Ik zou graag onder de 500 euro blijven. Daarnaast is het wel heel handig als de tafel zou kunnen blijven (het is mijn enige tafel) maar een andere tafeloptie in de kast is ook mogelijk.
Moodboard:
[ [url=m/JfQVnL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/woFgWA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QxlYfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
De laatste is van IKEA, de Havsta.
Ik sta overal voor open trouwens, ook voor aanpassingen aan mijn huidige Lundiakast. Ik wil het gewoon netter en iig onderaan meer diepte.
Kaaaren schreef:Heb je marktplaats al in de gaten gehouden? Misschien kan je daar al een kant-en-klare goede kast vinden, of basis. Ook veel van die billy's staan op marktplaats.
senna21 schreef:Ik zou even heel kritisch door de spullen gaan. Moet alles (in het zicht) blijven?
Een mooi bureau met een mooie boekenkast erbij voor je pronkstukken zal het veel rustiger maken. Een laag kastje voor je huisdiertjes. En misschien houd je ook wat ruimte voor enkele plantjes.