Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Maris schreef:Ik vroeg me af, zijn er speciale tegels voor in de badkamer ? Die wat stroever zijn als anti slip ? Of heeft iedereen gewone tegels op de vloer ?
Niet perse, maar het is niet aan te raden om tegels met een heel glad oppervlakte op de vloer te leggen. Wij hebben tegels met een wat ruwer oppervlakte, maar daar hebben we niet eens bewust voor gekozen
JLLN_ schreef:Earth schreef:
Niet perse, maar het is niet aan te raden om tegels met een heel glad oppervlakte op de vloer te leggen. Wij hebben tegels met een wat ruwer oppervlakte, maar daar hebben we niet eens bewust voor gekozen
Er zijn zeker wel bepaalde waardes die indiceren of een tegel geschikt is voor een natte ruimte. Zoek maar eens op R waarde bij tegels. Volgens mij moet je niet lager dan R10 of 11 willen voor een badkamervloer, anders wordt het te glad zodra het nat wordt.
Ik had voor mijn vorige appartement tegels aangeschaft, toen de tegelzetter kwam raadde hij me ten zeerste af die tegel te gebruiken in mijn badkamer omdat ze te glad zouden worden wanneer ze nat werden. Ben toen andere tegels gaan zoeken.
Earth schreef:Het ziet er fraai uit, maar voor mij veel te saaiIedereen heeft dit toch?
Oke dat is niet lief dat ik dat zeg, maar soms word ik een beetje wars van mensen met witte woonkamers en grijze badkamers, vergeef me
Earth schreef:Het ziet er fraai uit, maar voor mij veel te saaiIedereen heeft dit toch?
Oke dat is niet lief dat ik dat zeg, maar soms word ik een beetje wars van mensen met witte woonkamers en grijze badkamers, vergeef me
Mars schreef:Heb jij een inbouw versie of zo een in de hoek?
Hier een man die kampt met rugklachten en pijnlijke spieren. Maar warm douchen doet ie liever niet, zo’n infrarood lijkt wel ideaal dan. Zeker icm zonnepanelen