Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Wij gaan morgenmiddag bij dit pareltje kijken, eigenlijk boven ons budget, maar misschien kan er nog wat aan de prijs gedaan worden (of ons budget hahaha):
http://www.funda.nl/koop/amersfoort/hui ... lweg-16-c/
Vandaag ook bij een jaren '30 woning gaan kijken, was erg mooi, maar badkamer was heel krap en beneden naast de keuken in het toilet. Dat zit mij een beetje tegen, vooral omdat we dan op zolder zouden slapen en ik 's nachts een of meerdere keren naar het toilet moet...
Zaterdag gaan we trouwens bij een penthouse kijken![]()
Echt geweldig volgens mij, alleen onhandig met de kat:
http://www.funda.nl/koop/amersfoort/app ... ngel-17-e/
Maanlicht schreef:En nu moeten we linea recta kijken of het allemaal gaat lukken. We moeten het vanavond of morgenochtend laten weten. De makelaar zei: 'liever vandaag dan morgen.'
Vriendlief is aan de lijn met de financieel adviseur. Als we de woning exclusief keuken nemen kan er iets van de prijs af, maar het is al uitzonderlijk dat we mochten komen kijken, want huis was al verkocht maar koper kreeg de financiering niet voor elkaar. Er is een giga wachtlijst, maar mijn vriend kent de makelaar goed dus we hebben een klein voorsprongetje. Alleen of het allemaal gaat lukken? Geen idee.... Heb al een gigantisch Pinterest bord gemaakt![]()
vonneke schreef:Maanlicht schreef:En nu moeten we linea recta kijken of het allemaal gaat lukken. We moeten het vanavond of morgenochtend laten weten. De makelaar zei: 'liever vandaag dan morgen.'
Vriendlief is aan de lijn met de financieel adviseur. Als we de woning exclusief keuken nemen kan er iets van de prijs af, maar het is al uitzonderlijk dat we mochten komen kijken, want huis was al verkocht maar koper kreeg de financiering niet voor elkaar. Er is een giga wachtlijst, maar mijn vriend kent de makelaar goed dus we hebben een klein voorsprongetje. Alleen of het allemaal gaat lukken? Geen idee.... Heb al een gigantisch Pinterest bord gemaakt![]()
Weet je nog niet hoe je financiële situatie is?